Gå til innhold

Overklassen.no - er dette tull?


Flexi

Anbefalte innlegg

Er jo helt klart at dette er tull! Trenger vel strengt tatt ikke bevis for det. Men hvorfor skulle en så rik fyr ha google reklame på siden sin ? :p Er nok en student som spøker, og fant ut han kunne prøve å tjene litt penger i samme slengen.

 

 

Enig at det er helt innlysende og at man ikke behøver bevis. Men TheMartine spurte nå en gang om bevis, så da fikk hun det :)

 

En annen kjekk ting for han bak siden er jo at en hel haug sider linker til overklassen.no, og når han da linker videre til webdesign-siden sin derfra er vel ikke det akkurat skadelig for google-rangeringen til webdesign-siden ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil ha bevis. Bevis, sier jeg!

 

Litt i tvil om jeg skal poste dette, siden å se hvor mange som tror det er ekte er omtrent like morsomt som selve siden.

 

At overklassen.no er registrert på et enkeltmannsforetak med adresse på en studenthybel i Bergen er iallefall et sterkt indisium :)http://www.norid.no/domenenavnbaser/whois/...1&sok=s%F8k

 

Og samme enkeltmannsforetaket står bak Appelsinen Web Design, som det linkes til under "phete linker" på overklassen.no

 

Det finnes heller ingen "Ferner-Fredriksen" verken i skattelistene på nett eller telefonkatalogen.no

 

Fortsatt overbevist om at det er ekte?

E-posten for domenet er [email protected]. Den første nyheten fra overklassen er jo en som er lagt inn fra overklassen.no. Jeg tror dette er et webdesignprosjekt for appelsinen.no.

Lenke til kommentar
Ingen som legger merke til at han som regel sitter i helt vanlig stue-stol og ikke viser seg frem andre plasser i det såkalte godset?

 

Pøh. Han ligger jo i solariet, sitter i boblebassenget og står masse foran speilet i den classy entreen sin. Det finnes ikke tvil i mitt hjerte om at dette er autentisk.

Det er kødd, ta det med ro, hvorfor tar du det som om det ver ekte. Sjalu? :p

Lenke til kommentar

"Behandler tvister i Aksjekonkurransen. Gründet tidlig Hofland Industrier, som også opererer under navnet Appelsin Web Design. Har i to år på rad kalkulert formuen til Norges 400 rikeste for Kapital. Habil saksofonspiller og bandydommer."

 

Det leder meg til å tro at Overklassen.no bare er et skalkeskjul hvor han kan leve ut sitt sanne jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...