Gå til innhold

Overklassen.no - er dette tull?


Flexi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Står at han skal være med på Waskjera eller hvordan de nå skriver det på TV2 i morgen. Noen som vet om det er et vis å få sett det på nettet eller noe? Vil gjerne få sett han godeste Ferdinand Nicolay Ferner-Fredriksen på TV om det er mulig :)

hva skal han fornoe på tv2 da? komme busene inn med den "deil" pelsen sin og forklare i det lange og det breie om fattern og gryna,eller skal han forklare om nettsiden og hvorfor han skapte den.

Lenke til kommentar
Står at han skal være med på Waskjera eller hvordan de nå skriver det på TV2 i morgen. Noen som vet om det er et vis å få sett det på nettet eller noe? Vil gjerne få sett han godeste Ferdinand Nicolay Ferner-Fredriksen på TV om det er mulig :)

hva skal han fornoe på tv2 da? komme busene inn med den "deil" pelsen sin og forklare i det lange og det breie om fattern og gryna,eller skal han forklare om nettsiden og hvorfor han skapte den.

 

Det blir vel kanskje en slags mix... om dette stemmer da :p

Lenke til kommentar
Står at han skal være med på Waskjera eller hvordan de nå skriver det på TV2 i morgen. Noen som vet om det er et vis å få sett det på nettet eller noe? Vil gjerne få sett han godeste Ferdinand Nicolay Ferner-Fredriksen på TV om det er mulig :)

Har ingen tro på at norges nasjonalidiot skal vises på TV. Hadde det vært på et annet program enn Wachsera, hadde jeg kanskje vurdert å se, men har sterke fordommer mot programmet, så noen andre får rapportere om han er med eller ikke.

Lenke til kommentar
Om jeg rekker å komme hjem fra jobb innen kl 4 imorra, så skal jeg skru på TVen. Blir lett deil lissom.

kl4 i morgen?

 

hm.........da spiller jeg tennis:( hadde vært artig å sett selveste "mr.overklassen";P

 

æhh...skitt au,den episoden blir sikkert lagt ut på youtube.com hvis dette er en de få happenings på dette showet.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Står at han skal være med på Waskjera eller hvordan de nå skriver det på TV2 i morgen. Noen som vet om det er et vis å få sett det på nettet eller noe? Vil gjerne få sett han godeste Ferdinand Nicolay Ferner-Fredriksen på TV om det er mulig :)

hva skal han fornoe på tv2 da? komme busene inn med den "deil" pelsen sin og forklare i det lange og det breie om fattern og gryna,eller skal han forklare om nettsiden og hvorfor han skapte den.

Vise hvordan det er i Bærum og sånn antar jeg. Er det som står på nettsiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...