Gå til innhold

Tok en halv million for gratisforedrag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det at han tok seg godt betalt er relevant fordi? Kanskje foredraget ikke var reklamefinansiert?

 

Kan dere ikke heller selge slike artikler til Aller&Co (iT-avisen, Se og Hør, osv.)? Overskriften i seg selv var noe missvisende også.

 

Er ikke meningen å være negativ, men synes HW.no i enkelte artikler beveger seg mot iT-avisen.

Lenke til kommentar
Litt se og hør dette her, hvem bryr seg om at han tok seg betalt for foredraget, tar ikke de fleste som har foredrag litt betalt for det?
Ironi + halv million er ikke "litt" for de fleste.

Om deltagere syntes dette var for mye hadde de ikke deltatt. En halv million er ikke lite, men i gjengjeld finansierte de som deltok for at andre skulle få tilgang til foredraget.

 

Hadde det ikke vært mer intrassant om det ble fokusert mer på foredraget og heller hatt det ironiske som en bisetning, trenger ikke en hel artikell for å påpeke noe som er noe ironisk. I bunn og grunn så gjorde han også nesten det som er praksissen i reklame, at andre parter finansierer for vanlige forbrukere. Nå er det heller ikke snakk om at det er en person som har betalt 500 000 går jeg ut ifra, så man må tenke på hvor mye dette kostet per person ... og i tillegg gevinsten de sitter igjen med.

 

Det at kilden er DB, som er en Se og Hør-avis, understreker det b-real skriver.

Lenke til kommentar

TPB er gratis. Det kaller jeg freemium! At de store filmselskapene går ut med mange millioner $ for at pirater skal få lovt til å se disse "gratis" :p

 

Og litt OT: Hvorfor i all verden kritisere HW.no for artiklene deres når de bommer på hva DERE vil lese? Ok, greit at noen artikler er litt SE&HØR. HW.no må jo tjene penger på noe for å holde driften oppe. De må jo publisere noe for å få lesere. Og det er ikke BARE data entusiaster på denne siden som kan bort i mot "alt" av data ting og mener artikler som denne er "søppel" og "ikke sak" og "se&hør/it avisen sladder". Hvis dere har et problem med det, søk om å bli artikkel forfatter for hw.no og skriv bedre artikler selv! Gosh, så lei jeg er av all denne grininga fra dere "alt vitere". Ja, jeg er en grinebiter selv. Bite me!

Lenke til kommentar
Og litt OT: Hvorfor i all verden kritisere HW.no for artiklene deres når de bommer på hva DERE vil lese? Ok, greit at noen artikler er litt SE&HØR. HW.no må jo tjene penger på noe for å holde driften oppe. De må jo publisere noe for å få lesere. Og det er ikke BARE data entusiaster på denne siden som kan bort i mot "alt" av data ting og mener artikler som denne er "søppel" og "ikke sak" og "se&hør/it avisen sladder". Hvis dere har et problem med det, søk om å bli artikkel forfatter for hw.no og skriv bedre artikler selv! Gosh, så lei jeg er av all denne grininga fra dere "alt vitere". Ja, jeg er en grinebiter selv. Bite me!

 

Mener du at man ikke skal være kritisk til media? Og når trydeligvis noen har problemer med se&hør nyheter så må de vel også ha lov til å si ifra? Eller skal vi som forbrukere passifiseres?

Lenke til kommentar

Folk klager/kommenterer vel for de heller vil at HW skal fokusere mer på mer hw.no-relaterte saker. Greit nok at de må holde artikkelflyten oppe for å tjene annonsekronasjer, men da kunne de kanskje heller skrevet om noe som flere vil lese. Når brukerene gir beskjed om at de ikke er fornøyde med artiklene. Husk at hw.no er en nyhetsside for brukerene sine (var hvertfall det før) og når de da får klager av sine brukere så gjør de noe gale og bør fikse på dette.

 

Og om noen her sier sier at folk bare kan skippe å lese de artiklene de ikke liker så er hw.no like langt da de taper annonsekronasjer på dette.

 

Så lenge "klagingen" er konsruktiv så syns jeg man kan "klage" så mye man vil. Når hw.no legger opp til å kommentere rett på artiklene så må man regne med å få i pose og sekk og evt handlekurv også.

Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg en post i tilbakemeldinger til forumet eller noe i den duren der man kan linke artiklene og komme med konkrete forslag/meninger og ikke bare skrive

 

" nok en dårlig artikel fra dette nettstedet, se og hør , amatør. ripoff osv"

 

I hver eneste artikel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...