Gå til innhold

Diskkloneverktøy blir gratis


Anbefalte innlegg

Når jeg går til den linken som er oppgitt i artikkelen for å registere meg får jeg bl.a. denne informasjonen:

 

Please be aware that the product installation package is not published on Acronis Web Site. It can only be obtained from a CD included in your copy of Personal Computer World magazine.

 

Det er altså en CD som fulgte med PCW som er gratis! Det står ingenting om nedlasting.

...latterlig. Er det bare et triks for å samle email-adresser da eller? Og jeg som kunne trenge dette nå (må lage en løsning som skal brukes av noen brukere på jobben....)

 

Og velkommen til forumet, superviking! :)

 

Prøv denne linken hvis dere vil ha programmet..

Litt for dårlig research fra hw.no her ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg endelig fått serial, men får ikke den linken på siden som blir linket til overfor til å virke..

 

har du fått passord ? ( ikke serial ) ellers få du ikke linken til å virke.

 

Først fikk jeg passord, på den andre mailen fikk jeg serial. Men ser at når jeg prøver å registrere serialen på siden, så får jeg besked om at den er brukt før...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F
Når jeg går til den linken som er oppgitt i artikkelen for å registere meg får jeg bl.a. denne informasjonen:

 

Please be aware that the product installation package is not published on Acronis Web Site. It can only be obtained from a CD included in your copy of Personal Computer World magazine.

 

Det er altså en CD som fulgte med PCW som er gratis! Det står ingenting om nedlasting.

...latterlig. Er det bare et triks for å samle email-adresser da eller? Og jeg som kunne trenge dette nå (må lage en løsning som skal brukes av noen brukere på jobben....)

 

Og velkommen til forumet, superviking! :)

Bør ikke bruke dette programmet hvis du skal deployere et image på flere maskiner i et domene.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig fått serial, men får ikke den linken på siden som blir linket til overfor til å virke..

 

har du fått passord ? ( ikke serial ) ellers få du ikke linken til å virke.

 

Først fikk jeg passord, på den andre mailen fikk jeg serial. Men ser at når jeg prøver å registrere serialen på siden, så får jeg besked om at den er brukt før...

 

passordet bruker på nedlastingside, serial bruker du i programmet ( har gjort de samme feilen )

Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig fått serial, men får ikke den linken på siden som blir linket til overfor til å virke..

 

har du fått passord ? ( ikke serial ) ellers få du ikke linken til å virke.

 

Først fikk jeg passord, på den andre mailen fikk jeg serial. Men ser at når jeg prøver å registrere serialen på siden, så får jeg besked om at den er brukt før...

 

passordet bruker på nedlastingside, serial bruker du i programmet ( har gjort de samme feilen )

 

Mener du det 5-sifrede passordet jeg fikk opp da jeg trykte på linken i den første mailen? Det er jo til innlogging?

Lenke til kommentar
Mener du det 5-sifrede passordet jeg fikk opp da jeg trykte på linken i den første mailen? Det er jo til innlogging?

 

:thumbup: ja/nei jeg vet ikke, men den passord brukte jeg til nedlasting

 

men den passord jeg fikk var 8 bokstaver

 

Trodde det bare var til innlogging jeg. Det passordet har jeg jo endret til et jeg kan huske..

Lenke til kommentar
Trodde det bare var til innlogging jeg. Det passordet har jeg jo endret til et jeg kan huske..

 

jeg synest hele opplegget er litt rotete, jeg begynte samme dag jeg leste det 03/01 og klarte ikke å komme til nedlastingsiden, prøvd flere ganger.( takk til PorscheKiller for den rette linken )

 

fekk aldri email med serial, så jeg sendte en email og etterlyste den, ingen svar.

etter jeg fekk lastet den ned idag, har de kommet flere email

 

Thank you for registering Acronis True Image 10 Personal Edition!

 

Your serial number is: xxxx-xxxx-xxxx. It has been re-send to your email address.

 

ps. nå fekk jeg nettop samme mailen en gang til, sikkert noe galt med deres mailsystem

Endret av p@ge
Lenke til kommentar
Da laster jeg ned programet. Takk takk. :)

 

Er det noen som vet om jeg kan jeg koble til en USB-disk med EXT3 i Windows sammen med en tom IDE-disk og klone de?

Du har da vel en Ubuntu CD liggende? Isåfall er det bare å boote opp den, slenge opp en terminal, og skrive en linje med dd. Du finner enkle retningslinjer her:

http://wiki.linuxquestions.org/wiki/Dd

bare erstatt sdb og sdc med dine disker i det andre eksempelet.

Lenke til kommentar
Når jeg går til den linken som er oppgitt i artikkelen for å registere meg får jeg bl.a. denne informasjonen:

 

Please be aware that the product installation package is not published on Acronis Web Site. It can only be obtained from a CD included in your copy of Personal Computer World magazine.

 

Det er altså en CD som fulgte med PCW som er gratis! Det står ingenting om nedlasting.

...latterlig. Er det bare et triks for å samle email-adresser da eller? Og jeg som kunne trenge dette nå (må lage en løsning som skal brukes av noen brukere på jobben....)

 

Og velkommen til forumet, superviking! :)

Bør ikke bruke dette programmet hvis du skal deployere et image på flere maskiner i et domene.

Kan man vel, er bare å ikke melde den inn i domenet før etter man har gjenopprettet isoet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F
Når jeg går til den linken som er oppgitt i artikkelen for å registere meg får jeg bl.a. denne informasjonen:

 

Please be aware that the product installation package is not published on Acronis Web Site. It can only be obtained from a CD included in your copy of Personal Computer World magazine.

 

Det er altså en CD som fulgte med PCW som er gratis! Det står ingenting om nedlasting.

...latterlig. Er det bare et triks for å samle email-adresser da eller? Og jeg som kunne trenge dette nå (må lage en løsning som skal brukes av noen brukere på jobben....)

 

Og velkommen til forumet, superviking! :)

Bør ikke bruke dette programmet hvis du skal deployere et image på flere maskiner i et domene.

Kan man vel, er bare å ikke melde den inn i domenet før etter man har gjenopprettet isoet.

Nei du må kjøre sysprep slikat alle maskinene før sinunike id. Deployerer man ukritisk et image til alle maskiner, så kan de fåsamme id. Sysprep er der for en grunn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...