Gå til innhold

Diskkloneverktøy blir gratis


Anbefalte innlegg

Nei du må kjøre sysprep slikat alle maskinene før sinunike id. Deployerer man ukritisk et image til alle maskiner, så kan de fåsamme id. Sysprep er der for en grunn...
Eller bruk Clonezilla med drbl-winroll:
By using another free software drbl-winroll, which is also developed by us, the hostname, group, and SID of cloned MS windows machine can be automatically changed.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da laster jeg ned programet. Takk takk. :)

 

Er det noen som vet om jeg kan jeg koble til en USB-disk med EXT3 i Windows sammen med en tom IDE-disk og klone de?

Jeg mener at kloning av systempartisjoner foregår i ett eget kloningssystem før den boot'er inn i den vanlige Windows'en. Men du kan starte den kloningen opp fra Windows og så blir du bedt om å reboot'e. Når det gjelder EXT3, så anbefaler jeg at du leser om det er støtte for det hos Acronis. Den bør jo klare å klone fra disk til disk så sant disse ikke står montert som systemdisk uten å reboot'e, men har ikke testet så det må du eventuellt forsøke selv.

Lenke til kommentar

Jeg mener at "Echo Workstation"-utgaven også kan klone systemdisk, og så konvertere det til å passe på annen PC's hardware. Men for å gjøre slike avanserte ting så bør en først lese alt av dokumentasjon så en ikke trør feil.

Endret av G
Lenke til kommentar

Hei. Undertegende har pleid å ta de fleste artikkelene her for god fisk, men heretter må man være forsiktig. Har brukt mye tid på å finne ut hvorfor jeg ikke har fått noen produktnøkkel, men det viser seg at "Dersom du ønsker å få tak i programmet "gratis" må du kjøpe et eksemplar av tidsskriftet Personal Computer World som skal inkludere en CD med programmet. Produktnøkkel skal deretter kunne bli tilsendt via en e-postmelding ved at brukeren registrerer seg på nettsiden acronis.co.uk." Denne oppdateringen ble foretatt 8. feb 2009 10:06. HW kunne ha bedt de fleste som har kastet bort tiden på dette, en liten unnskyldning.

Lenke til kommentar
HW kunne ha bedt de fleste som har kastet bort tiden på dette, en liten unnskyldning.

 

det er ikke HW sin feil at det hele har blitt rotete, mange har fått serialnr.

men de kan hende at de sende ut samme nøkkelen til gratisversjoner.

skal sende mitt lisens nøkkel med PM til deg, så kan du prøve om den virker.

 

lykke til

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...