Gå til innhold

Skate 2 - Videotråden.


Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig, freeskating og filming er det jeg virkelig elsker med Skate, fuck achievements :p En slags konkuranse hadde vært knall, men da burde det vært flere enn 2 deltagere ^^

 

 

Tenker da at vi kan gjøre det slik at alle legger ut en video de vil ha med, så kan vi stemme over hvilke vi liker best, og kanskje ha en premiering? Si at vi setter en grense på f.eks 30 mars. så har alle litt tid da vettu.

 

Men dette er bare en tanke ikke noe som holder på så ro ned, dere får god beskjed når dette skjer! :)

Lenke til kommentar
Enig, freeskating og filming er det jeg virkelig elsker med Skate, fuck achievements :p En slags konkuranse hadde vært knall, men da burde det vært flere enn 2 deltagere ^^

 

 

Tenker da at vi kan gjøre det slik at alle legger ut en video de vil ha med, så kan vi stemme over hvilke vi liker best, og kanskje ha en premiering? Si at vi setter en grense på f.eks 30 mars. så har alle litt tid da vettu.

 

Men dette er bare en tanke ikke noe som holder på så ro ned, dere får god beskjed når dette skjer! :)

30 mars er kansje lit sent?

Lenke til kommentar
Enig, freeskating og filming er det jeg virkelig elsker med Skate, fuck achievements :p En slags konkuranse hadde vært knall, men da burde det vært flere enn 2 deltagere ^^

 

 

Tenker da at vi kan gjøre det slik at alle legger ut en video de vil ha med, så kan vi stemme over hvilke vi liker best, og kanskje ha en premiering? Si at vi setter en grense på f.eks 30 mars. så har alle litt tid da vettu.

 

Men dette er bare en tanke ikke noe som holder på så ro ned, dere får god beskjed når dette skjer! :)

30 mars er kansje lit sent?

 

En tanke og idè, men noen får jo kanskje spillet litt senere, f.eks bursdag o.l

Lenke til kommentar

For ALLE dere som lager filmer i Skate 2, filmer pack er et MÅ ha! Den er så sykt genial. I tillegg så får man mere plass på EA serveren så man kan laste opp flere og lengre videoer (tror grensen uten er 90 sekunder totalt).

 

Har lekt meg en del med det nå, men så akkurat tutorialen og det kommer til å bli sykt bra filmer etterhvert.

Lenke til kommentar
For ALLE dere som lager filmer i Skate 2, filmer pack er et MÅ ha! Den er så sykt genial. I tillegg så får man mere plass på EA serveren så man kan laste opp flere og lengre videoer (tror grensen uten er 90 sekunder totalt).

 

Har lekt meg en del med det nå, men så akkurat tutorialen og det kommer til å bli sykt bra filmer etterhvert.

Takk for tipset, skal sjekkes ut :)

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som syns det er totalt rip-off at man må betale 45 spenn for free cam?!!

Jeg gledet meg stort til å kunne lage kule filmer i Skate 2. Men ble enormt skuffet når jeg oppdaget at editoren som følger med spillet bare er et tomt skall. Dette er DLC på sitt verste syns jeg. Tiden hvor man kjøpte fullverdige spill er nok over. Nå må man betale ekstra for å få tilgang til ting som skulle fulgt med hovedspillet!

 

Sorry for OT, men jeg måtte bare få det ut når jeg ser at folk her lovpriser denne typen pengeutsugning helt uten kritisk tenkning.

 

 

Og edda suger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...