Gå til innhold

Skate 2 - Videotråden.


Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har en bra flv til avi konvertering program., Har endel klipp jeg skal laste opp til jutube. De fleste programmene jeg har prøvd er bare free trials med watermark eller bare 70% av videoen blir konvertert.:|

Jeg bruker flvtoavi. Funker greit, og du kan endre på hvilken kvalitet du vil ha osv. osv.

Tror det var her jeg lasta det ned.

 

Lagde en film nettopp, men den fylte ikke mye av skjermen gitt.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Nice. :) Men kan ikke noen bruke noe annet enn Hiphop i Skate2-videoene sine? :p

Hvorfor ikke? poenget er jo at musikken skal passe til filmen, og det er kun Wiciwato som har brukt en reinspikka hip-hop låt i editen sin og den passer da jævlig bra inn i den editen.

 

Man kan ikke bruke Inflames eller DJ tiesto til alt skjønner du ;)

Lenke til kommentar

Nærmest alt av musikk passer til skate videoer. Det kommer bare ann på hvilken "stil" du editer i, eller hvordan videoen blir seende ut. Du kan jo bruke pop for den slags skyld, bare det passer inn i måten du skater og redigerer videoen på. Jeg brukte bare hip-hop fordi jeg var litt lat og fordi det passa greit inn. Skal nok lage en bedre film etterhvert.

Lenke til kommentar

Min første film ;)

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av SaReX
Lenke til kommentar
90% sikker på at jeg fikk det som spawn point under en hall of meat challenge, får ganske mange spawn points der.

 

 

Stemmer det ja. Husker ikke helt hvilken hall of meat challenge det var, men det var en ganske sent ihvertfall.

hall of meat challenge? hvor finner jeg det? gjort nesten alle oppdragene på spillet... er det de du får penger av hvis man tryner?

Lenke til kommentar

Jeg har sett at noen av dere har lagd Skate 2 filmer og jeg har tenkt på noe. hadde vært kult om vi hadde fått til en stor film på ca 10min eller noe. der det skal/kan være fete triks og kanskje noen morsomme/kule bails. jeg har lagd en del filmer med Sony Vegas(ikke skate 2 filmer men andre) så jeg kan nok godt fikse en kul film av dere her inne på diskusjon.no og hvis du wiciwato vil hjelpe til så hadde det vært bra :). hvis dere synes det kommer til å bli kult så send meg PM med deres bidrag.

 

MvH Volden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...