Gå til innhold

Regissør håper på Gears-trilogi


Anbefalte innlegg

Voldsomt å oppmerksomhet denne tråden fikk da :p

 

Men jeg er av den oppfatning at enten blir det dritjævligkult ellers blir det søppel. Hva det blir vil vel tiden vise, men når til og med blodfans sier at tre filmer er for mye, da lurer jeg på hva regissøren & Co skal koke sammen for å klare det her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vent heller til spelserien er ferdig og lag ein lang og god film. Det er på ingen måte nok materiale i spela så langt til å lage tre filmar utan å dikte opp mykje, men det er jo sjøvlsagt mogeleg.

 

GeoW er barskt og eit greit utgangspunkt for ein actionfilm dersom dei klarer å lage det truverdig og med ein viss kvalitet.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

manuset til selve spillet var ganske så dårlig, så hehe, hvorfor er de altid de med dårlig story som blir gjort om til film, utenom max paain, men, de er jo en drittfilm av dimensjoner da så, kan jo hende de lykkes, må bare få ett betre skuespill, for i spille minner de mer om en macho gjeng som må plaffe ned mye monster for og vise at de er glade i hverandre, hvor ble de av de ekte spilleheltene... ;)

Lenke til kommentar

Dette blir skikkelig bra folkens. Jeg er skikkelig positiv! :thumbup:

 

Ehh neida, jeg er like skeptisk som de fleste andre her i tråden. Bare følte for å skille meg litt ut. Jeg skal inrømme at jeg ikke har spilt noe særlig av Gears of War, men etter det jeg har skjønt er historien i spillene ganske klisje-preget og uoriginal. Det gir ikke akkurat et godt utganspunkt for en trilogi.

 

Menmen, vi får vente og se.

Lenke til kommentar

spørs det da, hvor bra gikk det ann å lage Tokyo Drift? det var

vel ikke akkurat manuset som var feilen i den filmen, men absolutt

alt. Det er ikke 1 person som står for at filmen blir rævva,

det er en en ganske gedigen gruppe folk som står bak filmer

og det hjelper nok ikke å peke på kun 1 av de.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Fullt mulig det kommer ett tredje spill, hver film kommer til å følge spillene tipper jeg.

 

Men med hele historien istedenfor biter slik man blir servert i spillene, det blir minst like stort som ringenes herre da.

 

Monstrene er jo overhodet ikke skremmende det blir riktig det men de bør ta med mer blod, jeg likte Doom veldig godt pga effektene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...