Gå til innhold

plager med mx500


Anbefalte innlegg

invistrete i går i logitech mx500, kan ikke sette ord på hvor skuffet jeg er, musa er ommtrent ubrukelig i cs, enten er sensen for høy eller for lav. I windows hakker musa rundt er egentlig ganske ubrukelig, når jeg trykker for og åpne ett programm kan musa hoppe bort og åpne ett ant programm. Sensen har jeg justert og justert på men det blir som regel verre etter lavere sensen er... jeg kjører winxp og bruker de nyeste logitech driverene, har prøvd uten de driverene også men er stort sett like gale.. til nå virker min gamle og ødelagte intellimouse utrolig mye bedre enn dette skvipet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hrmph, skitt så misfornøyd eg er !!  

men problemet er vel at denne drittmusa som er så fantastisk god trenger ei musematte til 300 kr for og fungere...  Den ser ikke ut til og like min everglide.. må vel til med funk..  

btw, ny mx500 byttes i intellimouse 1.1 :p

 

Har mx500 musa + everglide giganta hardplast musematte funker fett som bare det. Bruker nyeste driverene i fra Logitech uten problem.

 

Ps. IKKJE BRUK USB

Lenke til kommentar

Okej, greit at musa ikke er absolutt best på markedet eller sånt, men den er absolutt ikke dårlig, og den rydder unna endel konkurranse. Det er DEG eller MUSA det er noe galt med, ikke Logitech eller drivere eller sånt... Om du skjønner. Prøv hardere, og ha en mer positiv innstilling. (Mouseman Dual Optical er best uansett hva psilocybe sier. :yes: )

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte MX500 musa med en gang den kom ut, har aldri vært så fornøyd med en mus som jeg er med den. Du bør IKKE innstalere Logitech sine drivere hvis du kjører WinXP, det bare fucker.. Avinnstaler de, og bruke XP sine universal drivere. Anbefales!

Lenke til kommentar

Høres ut som du har noe driverkluss på gang. Eller en dårlig mus.

Jeg kjøpte selv nettop en mx300, og den er ivhertfall mye mer presis enn MS intellimouse musa til brodern. Prøv den på en annen pc, viss den er like dårlig der så prøv å få byttet den.

 

Er det noen som er fanboy her så det philosybe, han legger allti inn et inlegg og tyter om hvor bra MS musa si er når en muse tråd dukker opp.

MS mus duger bare dersom du spiller med ekstremt lav sens, de er rett og slett ikke fintfølende nok til å kunne brukes ved høy sens.

Lenke til kommentar

Har selv mx700 og er kjempefornøyd med musa.

Tipper at enten så har du defekt Mus, eller en eller annen konflikt i systemet ditt. Bruker du usb port skift til ps2 og omvendt.

 

Di siste mouseware driverne til logitech fiksa en del problemer til meg, men den lagginga høres nesten som en konflikt mellom di 2 driverene som ligger inne i oset ditt. Prøv å avinstaler komplett begge to og så legger du inn logitech sine på nytt.

 

Sjekk også at hovedkort er oppdatert...

Lenke til kommentar

Må være feil med maskinen eller musa. Min MX500 fungerer helt greit. Selvfølgelig ikke like bra som den gamle Razer musa jeg hadde men men... Har ennå ikke funnet noen bedre optisk mus enn MX500 (men nærmeste konkurrent er jo bare MS Intellimouse 3 så konkurransen er ikke stor).

 

Og man trenger selvfølgelig ikke noen spesiell musematte for at musa skal funke. Min fungerer på alt. Bordplate, musematter: gamle/nye, papir, på buksebenet! etc....

Lenke til kommentar

Jeg har en MX500 og everglide giganta!

Musa har funket perferkt siden dag 1! Stabil, presis og ligger 10 ganger bedre i hånda enn noen anne mus. Før brukte jeg en wingmang gaming mouse. Den var også fantastisk, men overgang super :)

 

Jeg hadde microsoft en gang i tiden, værste driten jeg har eid!

 

Når det kommer til driveren så glem dem! De ødelegger for gamere :p

Det er alt jeg har å si! :)

 

Hvis du har ytterligere problemer hva med å bare bytte den? Si du ikke var fornøyd med produktet, tror ikke at leverandøren din vil si at du har brent en kopi av den. hehe ;)

 

:woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...