Gå til innhold

Eksplosivt timesalg hos Netshop 27.01.09 - The Aftermath


Anbefalte innlegg

Tamron SP AF 17-50MM F/2.8 XR Di II LD...men den må ganske langt ned i pris før den kommer under prisen JP har på den.

Kata Kameraryggsekk DPS DR-466

 

Slenger meg på førstnevnte ønske her, blir imponert hvis dere får denne under 3k, da blir det definitivt kjøp her i gården.

 

Mvh,

Caliber

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom gjerne med et godt tilbud på Cooler Master Cosmos S kabinett. Da må nok netshop fire kraftig på prisen, da det er over 300 kr billigere andre steder.

 

Og så vil vi ha knalltilbud på ddr3 2x2gb minne med høy frekvens :p

 

Holdt på å glemme en fin pris på AM2+ hovedkort.

Endret av lucky666
Lenke til kommentar
Det er allerede 20% på alt fra Lian Li da ;)

 

På microplex ja, de reklamerte med at det skulle vare tilogmed tirsdag, men la inn en ordre nå, og da var plutselig prisen 100%, og banneret var vekk fra forsiden, over et døgn for tidlig. Har sent mail for å forhøre meg om hva som skjer.

 

Om microplex av en eller annen grunn går tilbake på sine tilbud, så ønsker jeg meg tilbud på:

 

Lian Li EX-34NB, drevramme, Sort

Logitech Illuminated

Western Digital Elements 1 TB ekstern disk.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Siden alle andre gjør det, så gjør jeg det også:

 

Netshop, her er alle varene dere bør sette ned prisene på. Gjerne med 20-50%.

 

Phenom II X4 940 BE

Asus M3A78-T (790GX+SB750)

Noen 2 GB eller 4 GB brikker med rask og god DDR2

Samsung F1 1TB

Thermaltake 750W Toughpower

 

Jeg regner med at dette går greit? Flott, snakkes imorra!

Lenke til kommentar

"masse" problemer er vell bare der pressen har klart få fjæra til 10høns, antallet faktisk meldt problemer i forhold til solgt så er ikke failure raten særlig høyere enn vanlige.

 

er jo ikke verre enn en firmware oppdatering så er problemet som er ca perfect storm for alt tilrette for intreffe vekke.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
"masse" problemer er vell bare der pressen har klart få fjæra til 10høns, antallet faktisk meldt problemer i forhold til solgt så er ikke failure raten særlig høyere enn vanlige.

 

er jo ikke verre enn en firmware oppdatering så er problemet som er ca perfect storm for alt tilrette for intreffe vekke.

vil ha en silverstone tj07 og evga gtx295 :ph34r:

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar
"masse" problemer er vell bare der pressen har klart få fjæra til 10høns, antallet faktisk meldt problemer i forhold til solgt så er ikke failure raten særlig høyere enn vanlige.

 

er jo ikke verre enn en firmware oppdatering så er problemet som er ca perfect storm for alt tilrette for intreffe vekke.

 

Tja, det er svært mange som har hatt stuttering-problemer, og hvem vet hva som disables av funksonalitet i firmware-updaten, foruten at første omgang firmware bricket endel drev.

 

AtW

Lenke til kommentar
"masse" problemer er vell bare der pressen har klart få fjæra til 10høns, antallet faktisk meldt problemer i forhold til solgt så er ikke failure raten særlig høyere enn vanlige.

 

er jo ikke verre enn en firmware oppdatering så er problemet som er ca perfect storm for alt tilrette for intreffe vekke.

Jepp. Me wants 1,5TB! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...