Gå til innhold

Eksplosivt timesalg hos Netshop 27.01.09 - The Aftermath


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"masse" problemer er vell bare der pressen har klart få fjæra til 10høns, antallet faktisk meldt problemer i forhold til solgt så er ikke failure raten særlig høyere enn vanlige.

 

er jo ikke verre enn en firmware oppdatering så er problemet som er ca perfect storm for alt tilrette for intreffe vekke.

 

Tja, det er svært mange som har hatt stuttering-problemer, og hvem vet hva som disables av funksonalitet i firmware-updaten, foruten at første omgang firmware bricket endel drev.

 

AtW

jo ble desverre hastet ut den første firmware updaten :/

men sånn det går når blodtørstige advokater startet samle folk til class action lawsuit første dagen seagate erkjenner og at kunnet gjenskape feilen så seagate sine advokater starter svette :(

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Halla folkens =)

 

 

 

Som "noen" av dere da har fått med seg, så er det klart for et nytt timesalg =)

Og jeg trur de fleste av dere husker hvordan dette skal gjøres, men jeg tar meg friheten til å poste det en gang til =)

 

 

Som vanlig 3 viktige punkter! Alle ordre hvor ikke dette blir fulgt, vil bli sendt ut med en gang. Står ordre som "levert", får vi ikke gjort endringer eller stoppet ordre! Det er ganske mye administrasjon rundt dette, så vi må be om at dette blir fulgt.

Dette vil dog ikke si at du som kunde "MÅ" hente det du bestiller hos oss, dette er kun så vi skal få sammstilt ordre gjennom dagen, og sende dette til deg samlet. :)

(da blir det kun 1 fraktkostnad)

 

Legger også til at tilbudene som kommer, gjelder så langt lageret rekker.

 

 

Ellers så ønsker jeg dere bare en fin dag videre. Og håper alle finner noe som faller i smak =)

 

 

Mvh

 

Stian - NetShop ASA

 

 

 

PS: Kan hende jeg kommer med litt mer info rett etter kl 10:00 ;)

Endret av Stian_Netshop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...