Gå til innhold

Eksplosivt timesalg hos Netshop 27.01.09 - The Aftermath


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bah, dilemma :S Bor langt unna Oslo-området, så hentebu blir ikke noe for meg. Så da får jeg vel bestille disse to nå, og håpe at det ikke kommer et enda bedre tilbud rett etterpå. Skulle ønske posten ikke tok så sykt mye betalt for frakt.

Alt blir samlet så det blir kun en frakt.

 

EDIT: Holy ***, I'm waay to late :blush:

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar
Bah, dilemma :S Bor langt unna Oslo-området, så hentebu blir ikke noe for meg. Så da får jeg vel bestille disse to nå, og håpe at det ikke kommer et enda bedre tilbud rett etterpå. Skulle ønske posten ikke tok så sykt mye betalt for frakt.

Alt blir samlet så det blir kun en frakt.

 

EDIT: Holy ***, I'm waay to late :blush:

Selv om jeg velger Servicepakke? Som jeg forstod, så sendte de ut alt som ikke er merket hentebu med en gang, så da blir det jo ikke samlet om jeg bestiller en ordre nå, og enda en om 4-5 timer?

Lenke til kommentar
Er litt usikker på dette og ønsker svar så fort som mulig. MÅ jeg velge hentebu for å få varene til denne lave prisen, eller kan jeg velge vanlig Servicepakke? Har tenkt å bestille musa og tastaturet, så er det nok at jeg merker denne ordren med ''TIMESALG'' og velger servicepakke?

 

 

Du kan velge Servicepakke også. Det viktige er "Kontant" og "TIMESALG" for at vi skal samstille ordre på slutten av dagen.

Lenke til kommentar
Er litt usikker på dette og ønsker svar så fort som mulig. MÅ jeg velge hentebu for å få varene til denne lave prisen, eller kan jeg velge vanlig Servicepakke? Har tenkt å bestille musa og tastaturet, så er det nok at jeg merker denne ordren med ''TIMESALG'' og velger servicepakke?

 

 

Du kan velge Servicepakke også. Det viktige er "Kontant" og "TIMESALG" for at vi skal samstille ordre på slutten av dagen.

Ok, da er musa+tastatur bestilt, Servicepakke, Kontant og TIMESALG er merket. Ettersom denne kampanjen går til i kveld kl 22, vil den samlede ordren da bli sendt ut i morgen tidlig?

Endret av Hcw87
Lenke til kommentar
Er litt usikker på dette og ønsker svar så fort som mulig. MÅ jeg velge hentebu for å få varene til denne lave prisen, eller kan jeg velge vanlig Servicepakke? Har tenkt å bestille musa og tastaturet, så er det nok at jeg merker denne ordren med ''TIMESALG'' og velger servicepakke?

 

 

Du kan velge Servicepakke også. Det viktige er "Kontant" og "TIMESALG" for at vi skal samstille ordre på slutten av dagen.

Ok, da er musa+tastatur bestilt, Kontant og TIMESALG er merket. Ettersom denne kampanjen går til i kveld kl 22, vil den samlede ordren da bli sendt ut i morgen tidlig?

 

Hehe, de kommer ann på dere. Slik som det går nå, så kan jeg ikke love at alt blir sendt i morgen tidlig nei. :) Men det vil definitivt bli sendt ut så snart vi overhode har mulighet ja =)

Lenke til kommentar

11-12

 

 

 

 

BDHP21H Blu-ray Disc-spiller

 

Sharp BDHP21H Blu-ray Disc-spiller HDMI, Dolby TrueHD, Dolby Digital plus

 

før: 2295,-inkl. mva 1795,-

 

 

 

 

Msi Wind Intel Atom Sort

 

Msi Wind Intel Atom Sort, 3 Cell Batteri 10" 1GB 160GB Wlan Cam BT XPH

 

før: 3995,-inkl. mva 3595,-

 

 

 

 

Knallpris på Scott "hytte radio"

 

En rimelig FM radio i en moderne designutførelse. Pen og se på og bra lyd. Fin til campingvognen eller hytta.

 

før: 195,-inkl. mva 95,-

 

 

 

 

Netshop Miditower Telamon II sort

 

Kabinett med kortleser og LCD panel som viser dato og tid, 3 temperaturer, status for 3 vifter samt status for HHD-aktivitet og strøm. I fronten, sidedør og bak er det montert 3 stk. 120mm MIST vifter med støynivå 15.5dB(A). I venstre sidedør er det plass for montasje av ytterligere 1 stk. 140mm vifte eller 120mm vifte.

 

før: 495,-inkl. mva 395,-

 

 

 

 

Stasjoner PC fra Lenovo

 

Flott PC fra Lenovo med AMD X2 4400+ prosessor og 160GB hardisk. Er du på jakt etter en rimelig PC er dette et godt valg.

 

før: 3990,-inkl. mva 3295,-

 

 

 

 

Sony CyberShot DSC-W130B Svart

 

Kompakt kamera med mange funksjoner i et sølvfarget etui i aluminium. 8,1 megapiksler og linse med 4x optisk zoom. 2,5-tommers skjerm, Ansiktsregistrering, Smilelukker og Super SteadyShot-bildestabilisering

 

før: 1395,-inkl. mva 1095,-

 

 

 

 

Garmin GPSMAP 520 kartplotter g2

 

Garmin GPSMAP 520 kartplotter g2 5" skjerm, USA-modell med NO/SV Meny

 

før: 5250,-inkl. mva 3995,-

 

 

 

 

iPod Shuffle 2GB MP3 spiller

 

Apple iPod Shuffle 2GB er den perfekte MP3 spiller å ta med på treningsturen. Ta med musikken ut i denne lille iPod Shuffle som du enkelt fester til tøyet. "GB mine gir plass til mange sanger.

 

før: 595,-inkl. mva 450,-

 

 

 

 

LG HT762PZ - hjemmekinosystem

 

LG HT762PZ 5.1 hjemmekinoanlegg DVD m/oppskalering, HDMI, 700W

 

før: 3695,-inkl. mva 2895,-

 

 

 

 

Blekkskriver, kopimaskin, scanner i

 

Best i test i LydogBilde Sitat, Toppklasse - En pen og kompakt multifunksjonsskriver som kan alt det man forventer seg og litt til. Dessuten er det ingen som slår den når det gjelder utskriftskvalitet.

 

før: 1995,-inkl. mva 1795,-

 

 

 

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar

[11-12]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

35329.jpg

BDHP21H Blu-ray Disc-spiller

Sharp BDHP21H Blu-ray Disc-spiller HDMI, Dolby TrueHD, Dolby Digital plus

 

før: 2295,-inkl. mva 1795,-

 

 

33636.jpg

Msi Wind Intel Atom Sort

Msi Wind Intel Atom Sort, 3 Cell Batteri 10" 1GB 160GB Wlan Cam BT XPH

 

før: 3995,-inkl. mva 3595,-

 

 

20189.jpg

Knallpris på Scott "hytte radio"

En rimelig FM radio i en moderne designutførelse. Pen og se på og bra lyd. Fin til campingvognen eller hytta.

 

før: 195,-inkl. mva 95,-

 

 

32565.jpg

Netshop Miditower Telamon II sort

Kabinett med kortleser og LCD panel som viser dato og tid, 3 temperaturer, status for 3 vifter samt status for HHD-aktivitet og strøm. I fronten, sidedør og bak er det montert 3 stk. 120mm MIST vifter med støynivå 15.5dB(A). I venstre sidedør er det plass for montasje av ytterligere 1 stk. 140mm vifte eller 120mm vifte.

 

før: 495,-inkl. mva 395,-

 

 

35256.jpg

Stasjoner PC fra Lenovo

Flott PC fra Lenovo med AMD X2 4400+ prosessor og 160GB hardisk. Er du på jakt etter en rimelig PC er dette et godt valg.

 

før: 3990,-inkl. mva 3295,-

 

 

33202.jpg

Sony CyberShot DSC-W130B Svart

Kompakt kamera med mange funksjoner i et sølvfarget etui i aluminium. 8,1 megapiksler og linse med 4x optisk zoom. 2,5-tommers skjerm, Ansiktsregistrering, Smilelukker og Super SteadyShot-bildestabilisering

 

før: 1395,-inkl. mva 1095,-

 

 

28772.jpg

Garmin GPSMAP 520 kartplotter g2

Garmin GPSMAP 520 kartplotter g2 5" skjerm, USA-modell med NO/SV Meny

 

før: 5250,-inkl. mva 3995,-

 

 

33179.jpg

iPod Shuffle 2GB MP3 spiller

Apple iPod Shuffle 2GB er den perfekte MP3 spiller å ta med på treningsturen. Ta med musikken ut i denne lille iPod Shuffle som du enkelt fester til tøyet. "GB mine gir plass til mange sanger.

 

før: 595,-inkl. mva 450,-

 

 

32904.jpg

LG HT762PZ - hjemmekinosystem

LG HT762PZ 5.1 hjemmekinoanlegg DVD m/oppskalering, HDMI, 700W

 

før: 3695,-inkl. mva 2895,-

 

 

33760.jpg

Blekkskriver, kopimaskin, scanner i

Best i test i LydogBilde Sitat, Toppklasse - En pen og kompakt multifunksjonsskriver som kan alt det man forventer seg og litt til. Dessuten er det ingen som slår den når det gjelder utskriftskvalitet.

 

før: 1995,-inkl. mva 1795,-

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...