Gå til innhold

Eksplosivt timesalg hos Netshop 27.01.09 - The Aftermath


Anbefalte innlegg

Handlet meg Yeong Yang Server Cuben nå :}

Alltid hatt lyst på en cube.

Selv så gikk jeg for MiniCube-en. Cube er kos og jeg kunne tenke meg noe lite for en gangs skyld. Byttet ut all innmaten i hovedmaskina før jul og har fortsatt det gamle liggende. Nå kan jeg få brukt det til noe fornuftig. :)

 

Nice :]

 

Jeg trengte litt mer plass en minicuben. Men den virker ikke å være noe monster av en cube denne heller.

34 cm i bredden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Handlet meg Yeong Yang Server Cuben nå :}

Alltid hatt lyst på en cube.

Selv så gikk jeg for MiniCube-en. Cube er kos og jeg kunne tenke meg noe lite for en gangs skyld. Byttet ut all innmaten i hovedmaskina før jul og har fortsatt det gamle liggende. Nå kan jeg få brukt det til noe fornuftig. :)

 

 

Nice :]

 

Jeg trengte litt mer plass en minicuben. Men den virker ikke å være noe monster av en cube denne heller.

34 cm i bredden.

Ja den var jo ikke så stor den heller. Nå venter jeg bare på en "grei" og billig(!) skjerm så er planene mine i boks. :fun:

Lenke til kommentar

[14-15]

 

 

 

31587.jpg

Onkyo TX-SR606 Sort A/V Receiver

 

Onkyo TX-SR606 er en 7.1 receiver med 4 HDMI-innganger (1.3a) og én utgang (1080p) med oppkonvertering fra andre videoformater og oppskalering til 1080i. HDMI 1.3a standarden har større båndbredde med kapasitet for 36-bits fargeoppløsning og tapsfri overføring av de nye 7.1-kanals HD-lydformatene samt SACD og DVD Audio. Receiveren har også innebygde dekodere for DTS-HD og Dolby TrueHD for full utnyttelse av de nye HD-lydsystemene.

 

før: 4395,-inkl. mva 3995,-

 

 

 

33181.jpg

iPod Shuffle 2GB MP3 Silver

 

Apple iPod Shuffle 2GB MP3 Silver 2GB, 500 sanger,12t avspilling

 

før: 595,-inkl. mva 450,-

 

 

 

32818.jpg

Samsung 24" LCD WIDE T240HD ROSE BL

 

SyncMaster T240 er en sofistikert designet wide-skjerm med høyblank sort ramme og lidenskapelig rosenrødt, fullspekket med den siste kraftige LCD-teknologien. Clear Contrast Ratio 20 000:1 gir fantastisk bildekvalitet, mens Aspect Ratio Control fjerner forvrengning. Skjermen trekker dessuten lite strøm, i tillegg til å være rask (5ms responstid) ? perfekt for spill og film.

 

før: 3999,-inkl. mva 3395,-

 

 

 

35019.jpg

46" Samsung LE-46A557 LCDTV Full-HD

 

SAMSUNG 5-serien med en elegant og stilren design byr på en rik opplevelse i Full HD. En fenomenal bildekvalitet og egenskaper av høyeste klasse gir deg en intensiv TV-opplevelse der du kan nyte en kvalitet som pirrer dine sanser.

 

før: 9995,-inkl. mva 8750,-

 

 

 

22736.jpg

Pixma mini 260

 

Best i test DigitalFoto og Komputer for alle. Dette er en bærbar minifotoskriveren som du kan ta med overallt og skrive ut bilder med når som helst. Med suverene fotoutskrifter i høy kvalitet. En krystallklar 2,5" TFT-display og easy-scroll wheel gjør allt intuitivt og enkelt, uten att du behover og bruke pc.

 

før: 1545,-inkl. mva 495,-

 

 

 

17666.jpg

Razer mus for Precision Gaming

 

Razer mus er spesielt egnet for gamers, men har også egenskaper som gjør den velegnet for grafiske applikasjoner også. Den høye oppløsningen på hele 2000 DPI gjør at man har god presisjonen også når den brukes med skjermer som har høy oppløsning.

 

før: 495,-inkl. mva 350,-

 

 

 

32497.jpg

Sunbeam Miditower Transformer

 

Sunbeam Transformer leveres med 1 stk. 10cm grønn katode, Basic Kit, 3 stk. 80mm vifter med blå LED og 1 stk. 120mm vifte (uten LED). Innvendig er det en liten boks (kan fjernes) for oppbevaring av deler. Thumbscrews. Strømforsyningens festeplate kan snues. USB-kontakter og Audio-kontakter er montert i toppdekselet slik at de er lett tilgjengelig.

 

før: 895,-inkl. mva 495,-

 

 

 

33569.jpg

Canon IXUS 980 IS Sølv

 

Digital IXUS 980 IS forener det ypperste innen teknikk med unik, stilig svart eller sølvfarget design. Drives av Canons nye DIGIC 4-prosessor og kombinerer avanserte automatiske funksjoner med manuell kontroll.

 

før: 3545,-inkl. mva 2995,-

 

 

 

31921.jpg

MIST, 650W, avtagbare kabler, Rev.3

 

Meget høy virkningsgrad gjør at kjølebehovet (og støynivået) er lavt selv ved full last. 120mm viften er selvsagt temperaturstyrt og ved normal last (350W) og omgivelsestemperatur vil turtallet ligge på under 700 o/min.

 

før: 995,-inkl. mva 750,-

 

 

 

32973.jpg

ULTRA120 Extreme, sort

 

High-end kjøler som har fått meget gode reviews. Monter på en støysvak 120mm vifte og du får superkjøling med lavt støynivå.

 

før: 595,-inkl. mva 395,-

 

 

 

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...