Gå til innhold

Eksplosivt timesalg hos Netshop 27.01.09 - The Aftermath


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
adblock ftw
Jeg kjenner en indre flamme hver gang jeg leser slikt, sider som HW.no, Tek.no, prisguiden o.l. lever faktisk av reklame - ikke rart Kulturo gikk under.

 

Litt OT her:

 

Det med Adblock er det faktisk mange som ikke tenker på.

 

En seriøs artikkel om dette på hw.no, amobil.no osv 1 gang pr. år tror jeg hadde vært på sin plass.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Jeg kjenner en indre flamme hver gang jeg leser slikt, sider som HW.no, Tek.no, prisguiden o.l. lever faktisk av reklame - ikke rart Kulturo gikk under.

 

EDIT: Post 6666! :wee:

 

Jeg skriver for en reklamedrevet side selv så jeg kjenner til andre siden av den saken, men med sider som VG, dagbladet etc så klandrer jeg ingen av mine lesere for å blokkere reklamen. Om jeg hadde lest hw.no (noe jeg ikke gjør) hadde jeg sluttet etter så store reklamer (om adbløock ikke fantes og jeg hadde sett den), selv om det er en av de reklamene jeg faktisk vil ha som l4r5 sier. Er snakk om å begrense seg, og reklamen er IMO for stor, uansett innhold.

 

De som er godtroende nok til å shoppe basert på reklamer på nettsider er vel uansett ikke de som vet at adblock eksisterer

 

back on topic though

Lenke til kommentar
Handlet meg Yeong Yang Server Cuben nå :}

Alltid hatt lyst på en cube.

Selv så gikk jeg for MiniCube-en. Cube er kos og jeg kunne tenke meg noe lite for en gangs skyld. Byttet ut all innmaten i hovedmaskina før jul og har fortsatt det gamle liggende. Nå kan jeg få brukt det til noe fornuftig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...