Exxia Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Hei! Dette er vel min andre fragmovie. Den er vel ikke noe spesielt i forhold til mange andre filmer, men jeg synes det er gøy å lage og å filme det. Vil ha litt innblikk i hva dere synes om den, hva jeg kan gjøre bedre osv. Folkene jeg spiller mot er heller ikke noe kjempe gode. Alle ligger ca. på mitt skill level. Hvis filmen hakker, så er det bare å skru på normal quality
Braekke Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Å få musikken til å passe med filmen drar kvaliteten et stykke opp. Samme med bedre frags og motstandere Ellers helt grei fragmovie
Exxia Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Skrevet 25. januar 2009 Å få musikken til å passe med filmen drar kvaliteten et stykke opp. Samme med bedre frags og motstandere Ellers helt grei fragmovie Helt enig med deg der. Nå har jeg masse demoer fra PCW'er som jeg skal edite, samt legge mye mer tid i. Det blir ikke bare av meg, men hele NST klanen
Braekke Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Å få musikken til å passe med filmen drar kvaliteten et stykke opp. Samme med bedre frags og motstandere Ellers helt grei fragmovie Helt enig med deg der. Nå har jeg masse demoer fra PCW'er som jeg skal edite, samt legge mye mer tid i. Det blir ikke bare av meg, men hele NST klanen Bra Du får ha lykke til
Klumpete Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Bra fragmovie, selvom det ikke er lett å få det til å se ordentlig rått ut når du bruker sniper. Og enemiesa virka rimelig høne til tider
Thor_F Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Beklager å si det, men dette var vel ikke noe å lage fragmovie av.
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 (endret) Hmm. Skjønner ikke hva slags filmer de over meg har sett som kaller dette en "bra" fragmovie. Musikken er så oppbrukt i slike filmer at det gjør helt vondt, redigering og sync'ing er gjort i WMM og er generelt dårlig + at det toppes med dårlige "frags". Halvparten av frags'ene hadde ikke gått hvis du ikke hadde spillt på en "sniper only" server eller hve det der var. 2 av 5 stjerner fra meg. ... Men jeg FIKK lyst til å spille cod4 igjen, så det er jo ett lite pluss. Endret 25. januar 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Å få musikken til å passe med filmen drar kvaliteten et stykke opp. Samme med bedre frags og motstandere Ellers helt grei fragmovie Helt enig med deg der. Nå har jeg masse demoer fra PCW'er som jeg skal edite, samt legge mye mer tid i. Det blir ikke bare av meg, men hele NST klanen Hvis du er så enig i dette, hvorfor ikke gjøre en bedre jobb på filmen din?
Nacky Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 + Spitfire - TDM - Public - Redigering - Samme map Vis du har hatt det gøy er det det som teller
Bebeluv Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Jeg som alltid trudde at man brukte de beste fragsene til fragmovie, men her var det jo bare kjedelig frags. Du bommer jo også. Sangen gikk jeg lei under CS 1.6. Så var det ikke no timing mellom musikk og frags.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå