Gå til innhold

Kampen for en bedre fanta!

Alompi

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Vi har lenge blitt avspist med halvjuicet Fanta her til lands. Mens svenskene har kost seg med sin fantastiske 6%-Fanta, har vi i Norge kun fått 3%. Dette kan vi ikke leve med.''

Les bloggen som startet det hele: http://www.espeniversen.com/?p=1655

Som dere får informert over, er fanta-standardene i norge blitt lave. Ved å joine facebook gruppa ''kampen for en bedre fanta'', kan dere bli med på å ''make a change''. Hvis noen er enige i at det er urettferdig at svenskene får leske sin tørst med sin fantastiske 6% fanta, mens vi bare får utvannet 3%, join gruppa nå!

Eller send klagemail til coca cola ;) Kanskje vi får gjort noe med dette. Vi fikk urge tilbake på 1,5 flasker, vi burde også klare å skaffe oss anstendig fanta.

Kampen for en bedre fanta: http://www.facebook.com/profile.php?id=662...7147&ref=ts

Klagebrevadresse: [email protected]

Make a change ! :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette joiner jeg! fanta i Norge er crap... har ikke kjøpt på mange år... ikke siden jeg var i london og kjøpte noen bokser der og den smakte så ufattelig mye bedre... savner også smaken hylleblomst og sitron også... den var så oppfriskende....

Skrevet

Er dette årsaken til at Fanta smaker piss i Norge? Tror Fanta har forspilt sine sjanser til å få meg inn under sine vinger igjen.. Har drukket det sporadisk de siste 10 år, bare for å konstatere at den ser bedre ut enn den smaker..

Skrevet

Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...