Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slikking av jenter.


Kosedyret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som å ha mynter i kjeften.

Seconded.

Jeg lo høyt da jeg leste 'mynter'; det traff veldig! Hadde vanskeligheter for å forklare hvordan det smaker, men mynter er kanskje et av de bedre ordene. En absurd kobling.

 

Det er nok sikkert litt jernrester fra siste mens som henger igjen i vegga :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

første gang(ene). si på forhånd at hu skal si "hardere, svakere, dypere, raskere, saktere, lenger opp, lenger ned, til høyre, til venstre" så er du garantert en win. damer liker forskjellige ting, akkurat som gutter, så få hu til å si hva som funker, og få hu til å føle at det er greit å si det. du kan ikke vite hva hun liker. ingen kan vite det. du er der for å gi henne det beste, og det er måten du kan gjøre det på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg synes at slikking virker ekkelt. Har ikke lyst å prøve det men det er jo en bonus at jenter liker det. Tanken på det gjør meg småkvalm, noen tips?

 

Hvis en jente ikke er ren nedentil når mannfolket (eventuelt kvinnfolket) skal gå ned på dem, er det ikke rart at mange får skrekken. Du kan jo alltids be henne om å vaske seg først? Jeg kunne jo heller ikke tenke meg å gå ned på et mannfolk som luktet/smakte forferdelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg er blant de jentene som IKKE liker det. Ekkelt, skittent, uhygienisk, vemmelig...

 

Det behøver ikke være skittent eller uhygienisk, det er helt opp til deg det hvor ren du vil være der nede før sex.

 

Og ekkelt og vemmelig, det er en tunge og et kjønnorgan som møtes. To ting du har på kroppen din og som du bruker døgnet rundt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De gutter som faktisk nedverdiger seg selv til å sleike fitte, bokstavelig talt, de kunne like gjerne tatt seg jobb som søppeltømmer og gjort karriere der. Like lavstatus begge deler. Like motbydelig også!

 

Min erfaring er at jenter fint klarer seg uten en tunge mellom beina uansett. For et fenomen, hvordan oppsto det?

Lenke til kommentar

De gutter som faktisk nedverdiger seg selv til å sleike fitte, bokstavelig talt, de kunne like gjerne tatt seg jobb som søppeltømmer og gjort karriere der. Like lavstatus begge deler. Like motbydelig også!

 

Min erfaring er at jenter fint klarer seg uten en tunge mellom beina uansett. For et fenomen, hvordan oppsto det?

Hver sin lyst? "Lik det du gjør og gjør det du liker"

Hva andre liker og gjør spiller vel ingen rolle for deg?

Lenke til kommentar

Man føler vel seg som alt annet enn akkurat en søppeltømmer når man er der, og får DEN responsen tilbake. Du får gjerne synes det er motbydelig, "snowduude", men det går ikke utover andre enn deg selv og din partner. Og som "nomore" så fint påpeker så er vel oralsex oralsex, uavhengig av hvilken vei det går? Verden hadde vel gått videre uten flere blowjobs, men det betyr ikke at den BØR gå videre uten.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...