Gå til innhold

Feature: Dette gleder vi oss til (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes listen av favorittene til skribentene i 2008 var merkelig, men her var det jammen mye rart. Først og fremst så var det alt for mange spill som ikke har slippdato annonsert til 2009

Selv om dette i hovedsak er en artikkel om hvilke spill vi ser frem til i 2009, er det også en liste over spill vi håper vi får i 2009. Hvis du mener det er for mange spill på lista som ikke kommer ut i 2009, så kan vi heller ta den debatten når året er omme, ok? :-)

 

Tror noen av skribentene burde sjekke plattformer på enkelte spill. Ninja Blade kommer kun til 360 og Alan Wake kommer ikke til PS3 (...)

Takk for irettesettelsen. Dette er nå fikset.

Lenke til kommentar
Selv om dette i hovedsak er en artikkel om hvilke spill vi ser frem til i 2009, er det også en liste over spill vi håper vi får i 2009. Hvis du mener det er for mange spill på lista som ikke kommer ut i 2009, så kan vi heller ta den debatten når året er omme, ok? :-)

 

 

Skjønner. Min egen liste over spill jeg håper kommer ut i 2009:

Civilization 5

GTA 5

Metal Gear Solid V

Might and Magic X

King of Dragon Pass II

Trials of Ascension

Duke Nukem Forever

Chrono Break

NetHack II

Final Fantasy XIII

 

:)

Endret av Puppet
Lenke til kommentar
Synes listen av favorittene til skribentene i 2008 var merkelig, men her var det jammen mye rart. Først og fremst så var det alt for mange spill som ikke har slippdato annonsert til 2009

Selv om dette i hovedsak er en artikkel om hvilke spill vi ser frem til i 2009, er det også en liste over spill vi håper vi får i 2009. Hvis du mener det er for mange spill på lista som ikke kommer ut i 2009, så kan vi heller ta den debatten når året er omme, ok? :-)

 

Så dere kan ta med spill uten release-dato, men hvis vi vil diskutere om dette er riktig så må vente ett helt år. :-/ TULL!!

 

Synes det er liten grunn til å begynne å glede seg til spill, når vi ikke har blitt fortalt om de blir tilgjengelig i år engang, la heller de gode spillene som har blitt planlagt utgitt i år få oppmerksomheten. :)

Kan skjønne ett par titler i en slik artikell, hvis skribentene gleder seg utrolig mye til dem, men blir for dumt når hele 42 plasser til potensielle spennende 2009-titler forsvinner på bekostning av spill som ikke engang har fastsatt noenslags release-vindu.

 

Da synes jeg at artikkelen like gjerne kunne hette 'Feature: Våre favoritter de kommende årene (Multi)' og ikke hva dere gleder dere til i året som kommer. :)

 

Nei, jeg gidder ikke diskutere dette med dere tullinger neste år, da er jeg sikkert opptatt av å lese og diskutere spill som forhåpentligvis kommer ut i 2010, mens dere slakke Gamer-skribenter kan bare kopiere å lime fjorårets liste, og ta ekstra lang juleferie.

Dette er utrolig sløv holdning som dere ikke slipper unna med, forventer at dere skjerper dere, ellers så forsvinner sikkert hele brukerbasen over til seriøse aktører som f.eks. ITavisen. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...