Gå til innhold

Uten en tråd fra Razer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

5600 DPI ... gosh!

 

1290,- spenn var hva jeg betalte for min første ball bestykkede mus en gang på 80 tallet.

 

Batteribytte pause erstattes av stikke-inn-ledningen pause.

 

Forøvrig en kjekk idé med valgfri ledning dersom de får festeanordningen til å fungere skikkelig, det har hendt innimellom at jeg kunne ha hatt bruk for en trådløs sak.

Lenke til kommentar
Razer mice are all wired. Wireless mouse designs currently available (as of 2009) increase latency as a byproduct of battery conservation measures, and the resulting delay in responsiveness is unacceptable to gamers.

 

 

Fail :p.

 

Viser jo bare at det ligger gode penger å hente i trådløse mus, ellers ville de vel aldri prøvd seg på det. Men synest godt de kunne hold seg til filosifoen sin, og latt andre aktører ta seg av de trådløse musene. (som jeg forøvrig digger, har 2 tråløse mus selv).

Men denne kan jo bli bra da, hvem vet.

Lenke til kommentar

Stygg var den og. På samme måte som alle nye "spillmus", gjelder forøvrig tastaturer også.

Bare jeg som faktisk ville betalt ekstra for "spillting" (gode responstider osv osv), men som så minimalistisk ut uten alt juggel og blinkende lys og fjortis bling-bling-faktor?

 

Edit: Tidligere Razer-modeller ser faktisk bra ut (uten lyset og det hvite der hvor lysene skal lyse).

 

Kan også nevne at jeg har en eller annen Razermus og et Logitech G-15 pga tilbudspriser på begge :) , de ser fortsatt ikke helt gode ut.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Stygg var den og. På samme måte som alle nye "spillmus", gjelder forøvrig tastaturer også.

Bare jeg som faktisk ville betalt ekstra for "spillting" (gode responstider osv osv), men som så minimalistisk ut uten alt juggel og blinkende lys og fjortis bling-bling-faktor?

 

Edit: Tidligere Razer-modeller ser faktisk bra ut (uten lyset og det hvite der hvor lysene skal lyse).

 

Kan også nevne at jeg har en eller annen Razermus og et Logitech G-15 pga tilbudspriser på begge :) , de ser fortsatt ikke helt gode ut.

That makes two of us! Har et G15 (det første) og en MS Habu lagd av Razer, men de er veldig bråkete og rotete å se på. Kan ha de på lan, men vil ha noe mer stilrent på 'kontoret'!

Lenke til kommentar
5600 DPI ... gosh!

 

1290,- spenn var hva jeg betalte for min første ball bestykkede mus en gang på 80 tallet.

 

Batteribytte pause erstattes av stikke-inn-ledningen pause.

 

Forøvrig en kjekk idé med valgfri ledning dersom de får festeanordningen til å fungere skikkelig, det har hendt innimellom at jeg kunne ha hatt bruk for en trådløs sak.

 

Fatter ikke helt vitsen med 5600 DPI nei...

Lenke til kommentar

Denne ble da annonsert for en god stund siden.

 

Uansett, syntes den virker helt grei jeg. Er selv Razer frelst, og jeg har troen på at de har litt peiling på hva de kaster seg ut i. Det har jo gått noen år siden de første trådløse musene, så skal ikke se bort ifra at gapet mellom med -og ikke med ledning har blitt mindre, rent teknisk sett.

Lenke til kommentar
Stygg var den og. På samme måte som alle nye "spillmus", gjelder forøvrig tastaturer også.

Bare jeg som faktisk ville betalt ekstra for "spillting" (gode responstider osv osv), men som så minimalistisk ut uten alt juggel og blinkende lys og fjortis bling-bling-faktor?

 

Edit: Tidligere Razer-modeller ser faktisk bra ut (uten lyset og det hvite der hvor lysene skal lyse).

 

Kan også nevne at jeg har en eller annen Razermus og et Logitech G-15 pga tilbudspriser på begge :) , de ser fortsatt ikke helt gode ut.

 

Vel, med Razer så kan man jo slå av alt lys-dill.

 

Ellers, så er jeg helt enig med deg. Jeg blir helt trøtt av alle hore-lysene og den forferdelige designen som absolutt skal være på alt som yter bedre. Er det virkelig nødvendig?

Lenke til kommentar

Lyset på den Razer-modellen jeg har er ikke så ille, og det er bedre med lys enn sånn jalla-hvit plastikk. Men skulle mye mer gjerne hatt en annen farge og ugjennomsiktig plast på sidene, og rullehjulet i svart eller noe som passer designen.

 

Og bakgrunnsbelysning er ganske behagelig, men et tastatur noe som UltraFlat eller hva det utrolig tynne tastaturet til Logitech (som forøvrig er utrolig behagelig tastatur) med litt lys eller noe.

 

Jeg vil ikke ha noe som ser "WOWOOWW DRITFETT"-ut, jeg vil ha noe som er bra uten at du viser halve jorda hva du har kjøpt (dette gjelder kabinetter og).

Lenke til kommentar

Logitech DiNovo Edge og Logitech MX Revolution - mer behagelig tastatur og mus har jeg aldri eid. Begge er trådløse (Edge er det utrolig tynne tastaturet), og jeg har aldri noe problem med lag i spill - ikke at jeg spiller "ekstremt" heller da :)

 

Ingen lys å snakke om, og musflate på tastaturet er genialt i mange sammenhenger. Anbefales, i alle fall om man har en litt tykk lommebok. Nå får man vel begge for en samlet pris på under 2000,- - da jeg kjøpte det for halvannet år siden kostet det vel over 2500,- (Takk og lov for kompiser med ansattrabatt).

 

Men anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...