Gå til innhold

Uten en tråd fra Razer


Anbefalte innlegg

Alt for stiv pris for en mus spør du meg..

 

Sitter selv med generasjon en av G15 samt en Razer something something (den som kom før den første musa med minne fra razer) men jeg er ikke fan av fancy design og lys av den grunn...

 

 

Ville heller mye gjerne hatt lys-løs mus enn trådløs mus (samme går egentlig for tastatur, men den skjermen er kjekk og lyset på tastene har jeg slått av... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Morsomt nok, men når skal det komme en skikkelig trådløs gamer-mus med induksjonsmusmatte? Induksjon brukes for å lade musa og musmatta kan også fungere som en basestasjon, slik at man slipper ledning i musa men istedet kan ha det til musmatta (som ligger stille og ikke plages av ledning). Et slikt konsept synes jeg høres svært interessant ut og synes det er rart vi ikke har sett noe lignende enda.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Ble denne musa på meg etter Roccat musa mi røk, er faktisk mer fornøyd med denne en jeg va med roccat.

 

Det va litt mer knapper på Roccat musa, men jeg har keybinds på tastaturet så gjør meg ikke noe.

 

Ellers er scrollhjulet mer kvalitet på denne Mamba musa, samt det med trådløst oppladbar og kan plugge i usb ledning er jo genialt.

 

Så denne musa er topp, samt litt mindre en Roccat musa som jeg slet litt med, det va litt av en padde.

 

Litt dyr er denne men det vise igjen med den lekkre dockingstasjonen som er belyst samt bra batteripakke.

 

har hatt alt av mx og andre muser oppover tiden, og tror må si denne er den beste til nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Jeg har den nye versjonen av musen og jeg syntes den funker helt fantastisk. elsker den! syntes den ser utrolig kul ut spesielt siden man kan endre på hvilke farge på lyset man skal ha. men jeg bruker 6400 DPI og syntes det funker utrolig bra! og det at de har laget en trådløs mus synet jeg var helt genialt siden det e konge å kunne ha den trådløst når vis man skal bruke den på TVen og føler meg mye mer fri når man kan bruke den trådløst. Men jeg kjøpte den for 900,- på tilbud så eg e veldig fornøyd. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...