Gå til innhold

Det perfekte mord?


Gordo

Anbefalte innlegg

Jeg har det!

 

Man leser seg opp på litteratur relatert til hjernevasking og tøyelse av det menneskelige sinn. Deretter går man inn for å gjøre personens liv til et helvete, samtidig som man gjør seg venn med personen. Etterhvert som livet hans rakner bruker man list og gradvis bryter ham ned slik at han til slutt tar selvmord. Voila.

hadde det gått så hadde det vært greit,men ulempen er at det tar laaaaang tid å bryte noen så hardt ned at de tar selvmord. ved mindre personen allerede sliter med selvmordstanker fra før av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har det!

 

Man leser seg opp på litteratur relatert til hjernevasking og tøyelse av det menneskelige sinn. Deretter går man inn for å gjøre personens liv til et helvete, samtidig som man gjør seg venn med personen. Etterhvert som livet hans rakner bruker man list og gradvis bryter ham ned slik at han til slutt tar selvmord. Voila.

 

Er det DITT perfekte drap? Skjønner at det er bra gjort og hele pakka, men det er strengt tatt ikke du som dreper?

Lenke til kommentar

Da må vi skille mellom direkte og indirekte drap. Hvis jeg eksempelvis sier til en fyr at "isen er helt trygg, stol på meg", hvorpå personen går ut på isen, faller igjennom og dør, er det da JEG som dreper personen? Jeg har jo bare stått ved kanten av vannet å spist et knekkebrød og hørt på nirvana mens det var han som gikk gjennom isen. Jeg vil tro at det i denne diskusjonen er like greit å trekke alt under en kan å si som så at så lenge man har vert en medvirkende årsak til personens død, er man en morder. Det vil nødvendigvis inkludere både gjelde hjernevaskelse som fører til selvmord, og feilopplysninger som fører til ulykker med dødelig utfall.

Lenke til kommentar
Da må vi skille mellom direkte og indirekte drap. Hvis jeg eksempelvis sier til en fyr at "isen er helt trygg, stol på meg", hvorpå personen går ut på isen, faller igjennom og dør, er det da JEG som dreper personen? Jeg har jo bare stått ved kanten av vannet å spist et knekkebrød og hørt på nirvana mens det var han som gikk gjennom isen. Jeg vil tro at det i denne diskusjonen er like greit å trekke alt under en kan å si som så at så lenge man har vert en medvirkende årsak til personens død, er man en morder. Det vil nødvendigvis inkludere både gjelde hjernevaskelse som fører til selvmord, og feilopplysninger som fører til ulykker med dødelig utfall.

dersom det var ditt ønske at han gikk gjennom isen så kan det tas for å være mord.men ingen behøver å vite at du stod 10m vekk og bare lot han drukne i det kalde vannet.

Lenke til kommentar

Ja, og så hadde de funnet ut at han hadde fått det i seg gjennom hasjen, så hadde etterforskerene forhørt seg rundtom om hvem som solgte hasj. Da hadde det vert en sjanse for at du hadde blitt tatt.

 

Nei, det beste jeg har kommet opp med hittil er å finne seg et random offer på en fjellsti, og dytte vedkommende utenfor, helst på en dag det regner eller er is osv. Er det noen her som ser noe som kan gå galt i den planen? :p

Lenke til kommentar

Jeg tror den beste måten er å bare stikke med kniv eller noe, når de er på en plass uten mange folk, å gå vekk å menge seg med folket etterpå. Det går an å lage ekstremt realistiske masker, parykk, og klær går an å få skiftet kjapt, og brent.

 

Du ser helt annerledes ut enn morderen, ingen mistenker deg.

 

Jeg tror den beste måten er å bare stikke med kniv eller noe, når de er på en plass uten mange folk, å gå vekk å menge seg med folket etterpå. Det går an å lage ekstremt realistiske masker, parykk, og klær går an å få skiftet kjapt, og brent.

 

Du ser helt annerledes ut enn morderen, ingen mistenker deg.

Lenke til kommentar
Jeg tror den beste måten er å bare stikke med kniv eller noe, når de er på en plass uten mange folk, å gå vekk å menge seg med folket etterpå.

Så glemmer du at det finnes turister med kamera, overvåkningskameraer og flere hundre mulige folk som kan oppdage deg mens du stikker personen. Er også spent på hvordan du skal stikke en person uten at noen legger merke til det, og at offeret dør momentant og venter et par sekunder før han faller ned. Du må også hindre at offeret tar tak i deg.

 

Folk dør ikke så raskt i filmer som i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal alt være så komplisert, det perfekte mord er jo bare at man ikke blir tatt. Det kan utføres ganske enkelt.

 

Finn en random person en kveld du er ute å kjører. H*n må da tages på en øde strekning, der det ikke er objekter som person kan gjemme bak(for å sikre seg at INGEN ser hva som skjer). Stans personen, spør om de kan lyse med ei lommelykt i motoren en rask tur mens du fikser ''noe''. Slå personen bevistløs, kast h*n i bagasjerommet som er dekket av plast og kjør til et øde området nært havet.

 

Når man ankommer dette øde området som er nært havet,kveler man vedkommende.

 

Fyll plastikken som personen i bagasjerommet ligger i, med stein, surr så plastikken rundt personen og steinen og pass på at plasten er godt forseglet.

 

Gå ut av bilen, kast plasten med liket i havet, kjør stille å rolig hjem.

 

Så lenge ingen har sett det grusomme scenarioet blitt spilt ut, både bortføringen og kvelningen, så er det helt umulig å finne gjerningsmannen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Putt gift i koppen til en random på en fest, legger ikke igjen noen spor fysisk på kroppen til offeret og offeret merker det når det er forsent.

 

Ikke legg igjen noen spor osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...