Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Vil min vandelsattest ha innvirkning til vekterjobb?


x-team

Anbefalte innlegg

Heisann, sitter og tenker litt her da jeg har søkt på jobb som vekter for Vakt Service..

 

Skal på interju der i morgen, og de vil jo kreve vandelsattest ved evnt ansettelse..

 

For 2-3år siden (er lenge siden, husker ikke helt) så var jeg i noe småbråk med en dørvakt som var utrolig frekk på et utested og jeg ble henta av politiet og fikk et forelgg på 4500kr,-

Eller har jeg fått en fartsbot på 3700kr eller noe.. Har godtatt begge hendelsene og betalt foreleggene..

 

Saken der er jo ute av verden for lenge siden for meg i allefall, men dette står jo selvfølgelig på en utfylllende vandels attest..

 

Jeg var vel akkurat fylt 18år når dette skjedde og er nå snart 21, så spørsmålet mitt er, er dette nok tror dere til vaktservice kan velge og ikke ansette meg i jobb hos de?

 

Takker for svar..

Endret av x-team
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spørsmålet blir her om du har fått forenklet forelegg eller bot.

hvis det er forenklett forelegg så tviler jeg på at det har noe å si, men ville nevnte det for dem uansett hvis du ikke finner ut om det er urelevant.

 

finnes det ikke noe vedtak på at folk som har fått en dom/bot (ikke forenklet forelegg) innenfor alt fra vold til å kjøre for fort ikke egentlig får lov til å bli vekter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...