Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Spammer nok en gang tråden med en ny låt fra The Man with the Iron Fists-soundtracket, denne gangen er det Raekwon, Joell Ortiz og Pusha T som setter kjelen på kok. Desverre bare sensurert versjon denne gangen også, hvor Joell Ortiz får gjennomgå, men poenget er likevel at låta er jævlig fet. Razorsharp.

 

Raekwon, Joell Ortiz, Pusha T - Tick Tock

 

http://www.youtube.com/watch?v=JPJAiwESVgM

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Wow. Herlig låt, Fresh Prince. Må nesten pre order plata!

 

Hvis resten av skiva blir slik, så må nok jeg også det!

 

---

 

Høres spennende ut med Apollo Brown og Guilty Simpson. Ser fram til første singelen.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Macklemore-konserten i Oslo er om underkant av en uke. Konserten starter klokken 2100 og jeg er usikker på når den er ferdig. Problemet er at all kollektiv transport til der jeg bor slutter å gå og nattbussen går ikke i hverdagene, bortsett fra fredag. Jeg har heller ikke lyst til å svi av 600 kr på taxi.

 

Noen som vet hvor lenge en typisk Macklemore konsert varer?

Lenke til kommentar

Macklemore-konserten i Oslo er om underkant av en uke. Konserten starter klokken 2100 og jeg er usikker på når den er ferdig. Problemet er at all kollektiv transport til der jeg bor slutter å gå og nattbussen går ikke i hverdagene, bortsett fra fredag. Jeg har heller ikke lyst til å svi av 600 kr på taxi.

 

Noen som vet hvor lenge en typisk Macklemore konsert varer?

Bump?

 

Hvis dere ikke har peiling på hvor lenge konserten varer, hvor lenge varer typiske hip-hop/rap konserter?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ser for meg at plata blir dritfet, og filmen enda bedre.

 

Konseptet er i alle fall spennende, og jeg håper det blir en god film. Selve historien blir sikkert ikke i noe toppklasse, men det er ikke derfor jeg skal se den. På samme måte som jeg ikke ser The Expendables 2 for den delen.

 

Betaler gjerne 100 kr for en kung fu-film med noe god action, litt hip-hop, og Russell Crowe. :p

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...