Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger råd ang. sex med ei jomfru jente


Anbefalte innlegg

Hei folkens,

 

nå har jeg fått meg ei kjæreste som er jomfru. Vi har forbredt oss til å ha sex, men jeg har lurt på en ting og det er om jeg skal gjøre det med eller uten kondom første gangen med henne. Vanligvis bruker jeg kondom, men siden det er ei jomfru jente så tenkte jeg at kanskje det vil gi en bedre følelse å gjøre det uten kondom.

 

Ser frem til gode råd.....og forhåndsregler... :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei folkens,

 

nå har jeg fått meg ei kjæreste som er jomfru. Vi har forbredt oss til å ha sex, men jeg har lurt på en ting og det er om jeg skal gjøre det med eller uten kondom første gangen med henne. Vanligvis bruker jeg kondom, men siden det er ei jomfru jente så tenkte jeg at kanskje det vil gi en bedre følelse å gjøre det uten kondom.

 

Ser frem til gode råd.....og forhåndsregler... :new_woot:

Bruk kondom.

Lenke til kommentar
Menn kan ikke per dags dato bli gravid, så er ikke noe problem Joystick.

Jeg tenkte på ved sex med en jente, faren for graviditet ved kjønnssykdommer ubeskyttet sex og er absolutt tilstede, og jeg for min del tar gjerne på en kondom for å redusere denne faren. Og det er ikke helt sant det du sier:

 

pregnant%20man%20THOMAS%20BEATIE%20picture[9].jpg

:new_woot:

Lenke til kommentar
Nå er jo p-pille mer sikkert enn kondom

 

Nei. Kondom beskytter mot alt. P-piller beskytter ikke kjønssykdommer. Og det ser ut til at trådstarter har hatt sex før.

Det er ikke bra for noen av dere.

 

Har hatt ubeskyttet sex i flere måneder uten P-piller, angre piller eller noe og det går kjempe fint :) Så TS må kontrollere (hvis dere bestemmer dere for å ha uten kondom... Jeg forstår.)

Lenke til kommentar
Nå er jo p-pille mer sikkert enn kondom

 

Nei. Kondom beskytter mot alt. P-piller beskytter ikke kjønssykdommer. Og det ser ut til at trådstarter har hatt sex før.

Det er ikke bra for noen av dere.

 

Har hatt ubeskyttet sex i flere måneder uten P-piller, angre piller eller noe og det går kjempe fint :) Så TS må kontrollere (hvis dere bestemmer dere for å ha uten kondom... Jeg forstår.)

 

Mente at det er mer sikkert mot graviditet da lizm

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...