Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger råd ang. sex med ei jomfru jente


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her var det mange tufser...

 

Kjæresten min var jomfru da vi ble sammen. Bruk kondom, ikke ta sjansen på å smitte henne eller deg selv med noe i tillegg.. Bruk glidemiddel, varm henne skikkelig opp og begynn

med en finger eller to. Dette er faktisk en langsom prossess, jeg trodde også

at det bare var å stikke den inn også ferdig. For mange jenter tror jeg første gang og

mange ganger etter det er forbanna vondt selvom de ikke blør.

 

Brukte mange kosestunder, først med en finger. Når det gikk greit, to fingre. Tro meg,

hvis du fikser det slik at hun blir liggende å ha vondt resten av natta etterpå blir det

en god stund til neste gang ;)

Lenke til kommentar

En del prinsippsvar her, men ikke alt er like gjennomtenkt.

 

Hvis du har hatt ubeskyttet sex før og har tenkt å ha sex med henne flere ganger så kan du få deg selv testet for kjønnssykdommer. Dette er mye smartere enn å bare bruke kondom for å redusere faren for å smitte, bare finn ut om du har noe og hvis ikke så er det ikke noe å tenke på.

 

Hvis hun ikke går på p-pille så anbefales ikke angrepille, det er da mye lettere og bedre for kroppen hennes at hun begynner på p-pillen i stedet. Angrepillen kan tulle en del med jentekroppen.

Lenke til kommentar

Angrepiller er dyrt, og jenta blir helt dårlig av det også. Som sagt kan det også tulle med kroppen til jentene.

 

Det høres ut som du har kjørt kondom hele veien. Så tar i betraktning at du ikke har noe kjønnssykdommer

.

Bruk kondom om dama ikke tar p-piller.

Endret av Lubben
Lenke til kommentar

Jeg sier bare: kjønnsykdommer! Det er faktisk ikke bare de som har liggi med gud og hvermann som kan få eller spre kjønnsykdommer. Og vil du virkelig at jenta skal måtte proppe i seg angrepille etter hennes første gang? Ikke så digge bivirkninger på disse heller.

Bruk kondom! :w00t: Bruk plenty med glidemiddel så kommer ikke jenta til å kjenne forskjell siden det er hennes første gang, og da kommer hun GARANTERT til å føle seg mere trygg. Får hun alt inni seg første gangen hun har sex med en gutt kan det bli litt overveldende, er bedre når det havner i et kondom. :yes: For det er da henne det handler om i denne omgangen, er det ikke det? Men vær obs: ikke ha hastverk, med jenter tar ting litt tid. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si at jeg forstår hysteriet med kjønnssykdommer. De er snakk om to stykker som skal være kjærester, og den ene er jomfru. Det vil si at det kun er gutten som kan ha en evt kjønnssykdom. Vil det da være bedre at de bruker kondom for å forhindre at den spres, eller at han får seg testet slik at han vet det med sikkerhet?

 

Kondom er fint for ONS og lignende, men hvis man først skal være kjærester blir det absurd å bruke kondom fordi man er redd for sykdommer. Da burde man teste seg selv, slik at man vet med sikkerhet at man er trygg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...