Gå til innhold

Guide: Spotify


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg mener å huske jeg så en bruker på et forum som hadde målt hvor mye trafikk spotify brukte, og da var det snakk om ca 256 kbit/s både opp og ned, og det kan nok stemme bra med tanke på lydkvaliteten og at det benyttes p2p.

 

/Espen

 

Og min maks er på ca. 300, ikke rart det lagger :(

Skal snart få oppgradert til 3,5mbit linje, håper det ikke lagger når jeg spiller samtidig da.

Lenke til kommentar

Spotify er vel og bra, men radio funksjonen suger... Prøver å høre på Heavy Metal, så kommer Sweet Sweet Surrender av Beck, Bogart & Appice opp (nei, jeg hadde heller aldri hørt om dem før).

 

Mener rett og slett mye av metainformasjonen på Spotify ikke holder mål til selv den lameste MP3 samlingen.

 

Gidder du sette opp spillelister så funker det jo greit. Ønsker du å bruke det som en nettradio, glem det.

 

Spotify er ellers at bra produkt. I tiden jeg har brukt det har det kommet fikser og oppgraderinger som har gjort hverdagen bedre. Men fortsatt er det en vei fremover...

 

Edit:

Tror du jaggu ikke samme sangen dukket opp i spillelista for andre gang?!?

Endret av rozon
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg synes det er alt for lite valg i nettradioen. Pop eller rock blir alt for vide sjangre. Det er mye innen pop jeg ikke kan fordra, for eksempel.

 

I tillegg har programmet en tendens til å låse seg.

 

Merkelig, jeg har brukt spotify veldig aktivt siden begynnelsen av desember og kan ikke huske at det har låst seg i det hele tatt, nå jeg etterhvert brukt klienten på både Windows XP, Vista og Vista 64 bit uten å ha problemer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...