Gå til innhold

Get har lansert 50/5 Mbps 1199,- mnd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noe rart har skjedd hos meg.

 

De siste dagene har jeg ligget på 17000+ dl og ca 1700 ul.

 

betaler 399,- mnd

 

Så du har altså et Large, men får XL?

 

Helt sikker på at du ikke har XL med borettslagsavtale? Siden prisen er noe lavere for alle typer abonnement når borettslaget man bor i har avtale med Get.

Endret av jobra1
Lenke til kommentar

På vei til jobb i dag så jeg at Get hadde satt ut slike små skilt som eiendomsmeglerne bruker der det sto at de var i ferd med å bygge ut nytt digitalt nett i bydelen... De jobbet tydeligvis langs veien der borte.

 

Digitalt har nettet vært i mange år, så det er sikkert oppraderinger ifbm med Ecurodocsis 3 og de nye extreme hastighetene.

 

De jobber tydeligvis for harde livet med å oppgradere nettet, gleder meg til bedre opplastingshastigheter...

Lenke til kommentar

Hvis det er mulighet for dobbel opplastningshastighet er jo dette virkelig bra!:O)

Har i dag XL abbo med 17,5/3,5 linje pga xtra opplasting.

Skjønner ikke hvorfor ikke get kan følge med i timen og gi oss synkrone linjer slik som fiberleverandørene har. Så lenge borettslaget her kjører med Getavtale er det ikke mulig og skaffe fiber, selv om fiberleverandøren har lagt kabler 5 meter utenfor til eneboligene i området. Hadde Get kunnet levert samme upload hadde jeg GLATT ignorert fiberleverandørene, da Get er mye bedre i dag enn da de under UPC kom med kabelmodemene. Den gang falt jo linja ned mer enn den var oppe( virka det som ). Synkron linje hadde vært gull!

Endret av loif
Lenke til kommentar

Har i dag XL linja fra GET. Dvs 17500/1750 men måler sjelden hastighet og 12000 kbps. Som oftest måler jeg mellom 4000 og 7500. Før hastighetsoppgraderinga fra 12500/1500 målte jeg som oftest hastigheten jeg skulle ha. Sendte mail til GET angående dette. Fikk til svar at de ikke kunne se at noe skulle være galt med linja mi. Bor litt nord for Lillestrøm.

Får ringe dem en dag jeg er hjemme.

Lenke til kommentar
Har i dag XL linja fra GET. Dvs 17500/1750 men måler sjelden hastighet og 12000 kbps. Som oftest måler jeg mellom 4000 og 7500. Før hastighetsoppgraderinga fra 12500/1500 målte jeg som oftest hastigheten jeg skulle ha. Sendte mail til GET angående dette. Fikk til svar at de ikke kunne se at noe skulle være galt med linja mi. Bor litt nord for Lillestrøm.

Får ringe dem en dag jeg er hjemme.

 

Dette har ingenting med at Get lanserer nye hastigheter. Kan du vennligst ta problemer med hastighet en annen plass!?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da var filmleie tilgjengelig. Monterte ny splitter som kom i posten i dag. Var det så at Eurodocsis 3 utrullingen fulgte muligheten for filmleie?

 

Venter i spenning på når Get lanserer/gir meg muligheten til å få utvidet båndbredden. 26/4 i dag, 30/10 i morgen.. drømme drømme. 50/20, dyrt, men hvorfor ikke drømme om det også når jeg først er i gang :-)

 

Er det noen som har fått økt hastighet eller en konkret dato?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Er det noen som har fått økt hastighet eller en konkret dato?

 

Dette ville vært fint om noen svarte eller viste noe om :thumbup:

 

 

Alt jeg vet er at mitt område fikk oppgradert kapasitet for ett par uker siden, i forbindelse med hastighetsøkning som er planlagt. Alt personen på get kunne fortelle, var at det var planlagt i første kvartal i år.

Lenke til kommentar
Alt jeg vet er at mitt område fikk oppgradert kapasitet for ett par uker siden, i forbindelse med hastighetsøkning som er planlagt. Alt personen på get kunne fortelle, var at det var planlagt i første kvartal i år.

 

Hvilket område bor du i?

Edit: HAr de tilbytt hastighene som er fortalt om på dette forumet 50/20 m.m?

Endret av laaano
Lenke til kommentar
Alt jeg vet er at mitt område fikk oppgradert kapasitet for ett par uker siden, i forbindelse med hastighetsøkning som er planlagt. Alt personen på get kunne fortelle, var at det var planlagt i første kvartal i år.

 

Hvilket område bor du i?

Edit: HAr de tilbytt hastighene som er fortalt om på dette forumet 50/20 m.m?

 

Bor på postnummer 0664. Er ikke blitt tilbudt noen hastigheter utover de som en allerede kan finne på get sine hjemmesider. Forstod det slik av vedkommende jeg pratet med på get at de måtte ferdigstille kapasitetsutbygging før det ble aktuelt med nye hastigheter.

 

Jeg har 26mbit linja dems og der jeg før opplevde stor hastighetsnedgang fra klokka 17-21 og dagtid i helgene, får jeg stort sett 3MB/s+ på linja nå :)

Lenke til kommentar

Seffølgelig er det ingen som kan bekrefte dette. Ingenting er offisielt før GET kommer med en pressemelding.

 

Det siste jeg hørte var at de skulle kutte ut 17,5/7Mbit linja og bare gå på 30 og 50 mbit linja.

 

Jeg hadde håpt dette skulle bli lansert denne mnd. Det blir hintet til i GET News så vi får håpe det skjer noe i april.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...