Gå til innhold

Get har lansert 50/5 Mbps 1199,- mnd!


Anbefalte innlegg

fikk ei blekke med fakturaen i dag der det står.... følg med på gets hjemmeside det vill bli lansert 50mb linje i juni

 

Genialt, takk for opplysningen! (Jeg får e-faktura). Så gjenstår det å se om ryktene om ut-hastighet på 20mbit også stemmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det sto ingenting om kommende hastigheter bare at det kom opp til 50mb og at du snart kunne få internet ut av hd pvr dekoderen isted for modem altså bli kvitt en del

 

Hmmm......merkelig at en internett-leverandør informerer om slikt i et print-vedlegg men ikke online - noe merkelig kommunikasjonsstrategi?

 

De har for så vidt nevnt dette med å bruke PVR som modem før - men er det EuroDOCSIS 3.0-modem i den PVRen da? Husker de tilbød å bruke den gamle Motorola-dekoderen som modem en stund men det var så ustabilt at det ble kuttet ut :) vet ikke om jeg vil være avhengig at av PVRen er på - den må jo kaldstartes i ny og ned etter heng eller ved oppdateringer som har feilet osv.

Lenke til kommentar
Hehe, morsomt å se det Get skriver om fiber og fiberleverandører.

 

Alt som står der utenom analoge signaler og eksisterende kontakter er jo rein svada :)

Kan du begrunne utsagnet ditt og fortelle meg hva som er svada?

 

Forstår ikke hva du mener

Tror han mener denne.

post-70743-1244237468_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Mens vi andre alerede koser oss med 40/20Mbit linjer via VDSL2 :D

 

Ontopic: Get har annonsert dette evigheter siden, ingenting tyder på at dette kommer med det første, viker for meg som et PR stunt fortsatt...

Eller 50/50MBIT linje med fiber :)

 

Hadde vært kjekt det og, desverre så er det bare et fåtall som fortsatt har dette tilbudet. Bor midt i en by og ingen planer for fiber her enda.

Lenke til kommentar

Må si jeg synes dette blir merkeligere og merkeligere - 10. juni poster de en PDF laget 22. mai om at de kommer med noe nytt "i juni" - kunne de ikke bare kommet med dette nå da for svingende? Dette var jo bare irriterende - jeg er forbi det stadiet jeg synes de var morsomme. :)

Lenke til kommentar
hehe

 

dem har nå satt ned til 1/2 pris på gamle abonomanger ut året ;)

 

virker som om dem sliter med og få kunder istede for bare og lansere de nye hastighetene ;)

 

Ja, for NYE kunder (!)

 

Frem til nå har jeg vært lojal til Get men dette var dråpen - nå er begeret fullt og renner over!!

 

Frem med trekkrøra, her skal det legges kat. 6 og monteres switch i kjelleren så jeg kan koble meg på hos noen som ikke holder folk for narr og vil beholde kundene sine!

 

Viken, Pronea, Lynet, Dataguard - hører dere? - kom med en fiber og jeg kobler meg på om jeg så skal grave grøfta med tenna !

 

Puh, bra å få sagt det.

Lenke til kommentar
Mens vi andre alerede koser oss med 40/20Mbit linjer via VDSL2 :D

 

Ontopic: Get har annonsert dette evigheter siden, ingenting tyder på at dette kommer med det første, viker for meg som et PR stunt fortsatt...

Eller 50/50MBIT linje med fiber :)

 

Hadde vært kjekt det og, desverre så er det bare et fåtall som fortsatt har dette tilbudet. Bor midt i en by og ingen planer for fiber her enda.

Det tar tid, jeg har selv hatt fibernet i to år til sommeren. Men jeg ser stadig at det er folk i stolpene rundt i nærområde mitt som holder på med fiber.

Lenke til kommentar

Ja, denne hastighetsøkningen til Get begynner å minne meg om Gud - alle har hørt om den, alle snakker om den, men ikke en levende sjel har noengang sett den men lever på løftet om at en gang i fremtiden, så skal det bli himmel på jord (les økt båndbredde) :p

 

Selgeren som pushet ut BKK og Get inn i vårt borettslag, snakket om Eurodocsis 3 og økt hastighet allerede til "sommeren" for et år siden. Hadde vi holdt oss til BKK, kunne vi fått Altibox med de båndbredder det medfører :-(

 

Men TV løsningen til Get er bra da, det skal de ha, og nettet har vært stabilt. Kan ikke klage på kvaliteten på tjenesten, mer på selve tjenesten (og prisen), er "litt" dyrt med 750 kr mnd for 26/4 i forhold til andre leverandører i dag.

Lenke til kommentar
Ja, denne hastighetsøkningen til Get begynner å minne meg om Gud - alle har hørt om den, alle snakker om den, men ikke en levende sjel har noengang sett den men lever på løftet om at en gang i fremtiden, så skal det bli himmel på jord (les økt båndbredde) :p

 

Selgeren som pushet ut BKK og Get inn i vårt borettslag, snakket om Eurodocsis 3 og økt hastighet allerede til "sommeren" for et år siden. Hadde vi holdt oss til BKK, kunne vi fått Altibox med de båndbredder det medfører :-(

 

Men TV løsningen til Get er bra da, det skal de ha, og nettet har vært stabilt. Kan ikke klage på kvaliteten på tjenesten, mer på selve tjenesten (og prisen), er "litt" dyrt med 750 kr mnd for 26/4 i forhold til andre leverandører i dag.

 

Ja litt dyrt det 30/30 linja til til fibernett har hos oss koster 699kr/md. Føler at jeg forsvarer fibernett og altibox veldig, men det er jo viktig å få fram forskjellige kunderfaringer fra forskjellige levrandører.

Lenke til kommentar
Dette kan blir gøy. Det spørs bare om det lønner seg i forhold til denne linja som er gratis.

493393311.png

 

Så du har strukket gratis fiber hjem fra NSB mener du? :)

 

Eller mener du at deres ørtenhundre brukere deler en femtimegabit e.l.?

 

Men bevares, en finfin linje det :)

 

I så fall kan jeg fleske til med dette:

 

493505271.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...