Gå til innhold

[Løst]BK - bildekritikk av nyttårsbilde ønskes


Anbefalte innlegg

Ja folk fra finnmarka veit å svare førr sæ ;)

Er ikke helt fortrolig med dette bildet, litt "annerledes" måte å se fyrverkeri på, men samtidig føles det ikke helt vellykket.

Bare ikke spesielt spennende, liksom. Ser ikke bevegelses-uskarphet eller noe særlig teknisk manglende forståelse i bildet. Men kjedelig bare. .

Godt forsøk, bedre lykke neste... år:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Konstruktiv kritikk og tilbakemeldinger ønskes, gjerne med "hva burde jeg gjort i stedet for" hvis dere vil.

 

På førehånd takk.

Ser at du har satt status løst på tråden. Hva med å glemme det som er skrevet og begynne på nytt?

 

Bildet du presenterer er rotete, uskarpt, overeksponert og har for mye tomrom på høyre side.

 

Redigert i ettertid, men har så dårlig skjerm at jeg ikke ser de helt fine detaljene.

Hva har du gjort med bildet? Hvordan ser bildet ut rett fra kamera?

 

Ble ikke helt fornøyd, men er jo bare en halv-ivrig hobby-fotograf med et enkelt kamera...

Betyr det at du har knipset på auto med et kompaktkamera?

Lenke til kommentar

Tross hva du sier er det jo tydelig av at du tar deg svært nær av hva jeg har sagt om bildet ditt, ellers ser jeg ingen grunn til at du gjør og er akkuratt det du beskylder meg for å gjøre og være. Mesteparten av det du lirer ut av deg går på meg som person og er av svært usakelig karakter.

 

Til opplysning så har jeg gjentatt ganger (forsøkt) å begrunne HVORFOR jeg skrev at du ikke burde postet bildet, men du skal jo på død og liv ikke se det eller forstå hva jeg skriver. Jeg har forøvrig ikke sagt at du har "forlangt positive tilbakemeldinger", men det kommer jo tydelig frem at du ikke håndterer negative tilbakemeldinger.

 

Hvis jeg mangler litt på de sosial antenne, lurer jeg på om vi etter denne feiden kunne blitt riktig så gode venner. Kanskje du kunne vært en slags støttekontakt for meg, og avlastet min mor litt?!

 

Er det forresten for mye med to Möllers kapsler til dagen? Eller er det ikke bra at jeg svelger dem ned med ekstra lett Q-melk?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...