Gå til innhold

Får ikke sove... What to do?


Bjorn Ole

Anbefalte innlegg

Nå er det slik at i morgen (eller i dag) så skal en god del av oss på skolen eller jobb. Etter en land juleferie så er vel jeg ikke den eneste som har snudd døgnet veldigt om.

 

Og nå sitter jeg her klokka 3 om natten og får absolutt ikke sove. Er bare få timer til at jeg må på skolen og jeg spør. Er det bedre å prøve å sove noen ytterst få timer med risikoen om at man kanskje forsover seg, eller er det bedre å manne seg opp og døgne for å så sove tidligere enn vanligt på kvelden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm sitter oppe selv :)

Men jeg skal på jobb...

Vell, det er hardt når man har hatt fri i 14 dager, og skal snu døgnet.. men jeg gidder ikke å stresse.. sitter opp til jeg er trøtt nok.. hvile kan jeg gjøre i grava :)

Neida, seriøst, gå å legg deg.. selv om du ikke sover 100% så får kropp og sjel hvile.. og det hjelper en god del..

Sov/hvil godt :)

Lenke til kommentar

Noen som fortsatt ikke har fått sove ?

 

Døgning er et åpenlyst, men ikke spesielt behagelig alternativ.

 

 

Selv prøver jeg å få til en eller annen form for hard trening dagen før jeg må opp tidlig - f.eks løpe gode gamle 30km fra militæret e.l.

 

Da er du daukjørt resten av dagen og sovner lett ganske tidlig :)

Lenke til kommentar

Helt klart er det best å IKKE sove. Hvertfall med meg. Men folk er jo forskjellige. Jeg har ganske god erfaring akkurat der:P Prøver du å sove, blir du bare enda trøttere når du våkner. døgne heller, og føl deg superåken og opplagt helt til du blekker av klokka ti på kvelden. hehe ;)

 

Jeg har hværtfall ikke tenkt å sove i natt. Da jeg skall ta bussen til skolen klokka 8

Endret av Ccconker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...