Gå til innhold

Bilder i Babethreaden


  

246 stemmer

  1. 1. Synes du det skal være påbudt med bilder i innlegg i babethreaden?

    • Ja
      185
    • Nei
      50
    • Ingen formening
      11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det skal være lov til å diskutere og/eller kommentere bertene, spøre om navn o.l.

 

Hvis det er bildetvang, så poster folk bare et random bilde for å få lov til å si noe. Jeg synes bildeposter skal holde så høy kvalitet som mulig. Jockes poster er et godt eksempel på sistnevnte.

 

Jeg stemte imot.

Bedre med et random bilde enn ikke noe bilde.

 

Stemte nei. Kommentarer på beibs er lov, synes ikke man bør ha bilde hele tia.

Det er en babetråd, hvor folk henger for å se babes. Kommentarer i en slik tråd er uinteressant. Opprett heller en kommentartråd hvor de som er interesserte i å snakke om damene kan poste så mye de vil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Jeg må desverre gå imot dere. Jeg stemmer for at man kan diskutere bildene uten å selv ha bilde med.

Nå er det slik som KS sa, folket har talt.

 

Du kan jo kommentere ett bilde av en pen jente/dame, men hvor enkelt er det ikke å legge med ett bilde i tilegg ?

Lenke til kommentar
Jeg må desverre gå imot dere. Jeg stemmer for at man kan diskutere bildene uten å selv ha bilde med.

Hvis du har et ekstremt behov for å diskutere side opp og side ned hva du synes er pent og ikke, kan du lage en ny tråd. I babethread ser vi på babes og holder kjeft.

 

Les før du skriver.

 

Du kan jo kommentere ett bilde av en pen jente/dame, men hvor enkelt er det ikke å legge med ett bilde i tilegg ?

Neida, det går helt greit det. :)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...