Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, men 5870 koster jo 400kr mer enn billigste i prisguiden. Skjønner godt at de tar seg godt betalt for det siden de er de eneste stedet der man kan få det på dagen, men likevel sleipt :p

 

Hvis frakta koster ca 150kr, så blir ikkje spranget i pris så veldig mye. Man slipper frakt når man henter i butikk, og som bonus så slipper man å vente noen dager og hente pakka på postkontoret.

Lenke til kommentar

3) You've seen our results of the HD 5870 in Crossfire; this should give a good understanding of what the HD 5870 X2 is going to offer. Is NVIDIA confident in saying that come launch of the GT 300 the red teams graphics cards are something we're going to be forgetting about?

 

We are confident that when the Fermi-based GeForce products ship that we will maintain our performance crown. Even today our GeForce GTX 285 significantly outperforms the HD 5870 in next gen games like Batman Arkham Asylum with physics. In fact, even our GeForce GTS 250 outperforms it. That's fundamentally the difference between us and AMD. We focus on graphics plus cool effects like physics and 3D stereo, whereas AMD just makes incremental changes to their graphics cards.

 

lol, hva er det nvida røyker ??? :D

 

http://www.tweaktown.com/articles/2958/nvi...ews/index2.html

 

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3643&p=24 etter den ser jeg 5870 banker nvida korta...!

Endret av Agrophel
Lenke til kommentar

Raskt spørsmål; mitt 4870x2 tok for en stund siden kvelden. Hva skal jeg gjøre? Merk: de er ikke lenger i butikkens sortiment.

1) Sende inn nå og kreve penger tilbake (taper markant verdi)

2) Sende inn nå/senere og be om "tilstrekkelig" vare nå (5870, ikke x2, taper verdi)

3) Vente på tilsvarende vare (5870x2) og be om det (går i null)

 

Any ideas?

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Raskt spørsmål; mitt 4870x2 tok for en stund siden kvelden. Hva skal jeg gjøre? Merk: de er ikke lenger i butikkens sortiment.

1) Sende inn nå og kreve penger tilbake (taper markant verdi)

2) Sende inn nå/senere og be om "tilstrekkelig" vare nå (5870, ikke x2, taper verdi)

3) Vente på tilsvarende vare (5870x2) og be om det (går i null)

 

Any ideas?

 

triksen den der :p men jeg hadde prøvd å bytte den inn i 2 x 5870 og kanskje betalt ett bitte lite mellomlegg ? eller valg nr 3

Lenke til kommentar
Problemet er at jeg "trenger" et Six-kort. Og å kjøre et Six backet opp av et x2 hadde passet meg akkurat ypperlig.

 

 

hemm da vil kanskje den beste løsningen å vente til den tid kommer og levere inn korte da eller kjøre på valg 1 )

Endret av zitrix2
Lenke til kommentar
Raskt spørsmål; mitt 4870x2 tok for en stund siden kvelden. Hva skal jeg gjøre? Merk: de er ikke lenger i butikkens sortiment.

1) Sende inn nå og kreve penger tilbake (taper markant verdi)

2) Sende inn nå/senere og be om "tilstrekkelig" vare nå (5870, ikke x2, taper verdi)

3) Vente på tilsvarende vare (5870x2) og be om det (går i null)

 

Any ideas?

 

Send det inn og se hva butikken tilbyr. Jeg vil tro at de klarer å skaffe et nytt kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...