Gå til innhold

Vg skrev om piratkopiering av Max Manus, har driti seg saa heftig ut !


spetwols

Anbefalte innlegg

Som dere vet har dere sikkert lest eller hort om att vg(spesielt) har skrivet en artikel om att det har lagt ut pirat versjon av max manus som er tatt opp paa cam (noe dee ikke skulle ha gjort)

Jeg gikk selv inn for og titte paa www.thepiratebay.com Skulle alldri laste ned LOL xD Men skulle bare se om filmen laa ute. Saa gikk jeg litt nedover for og titte paa kommentarene. Frks noe av dette stod paa 1 sia med kommentarer.

-takk til VG som tipsa meg om denne

-Ja, her også. Hjertelig takk VG!

-Jeg hadde tenkt meg på kino for å se denne men etter VG's fantastiske tips i dag ser det ut som at jeg sparte meg de pengene. Takk VG som gjør sitt for å hjelpe oss trofaste lesere ut av finanskrisen!

Og vidre 7 sider med kommentarer til vg som tipset folket om og spare penger!

Hva synes dere om dette ?

post-164716-1230672311_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ikke akkurat første gang hverken VG eller andre aviser har skrevet om en bestemt piratkopi og det har ført til at folk som ellers ikke hadde vist interesse plutselig tar ned.

 

Akkurat i dette tilfellet har vel faktisk VG "driti seg" mindre ut enn tidligere, da de ikke direkte omtaler Pirate Bay i sin artikkel.

Lenke til kommentar

Hadde VG tjent noe på at flere betalte for å se Max Manus så hadde jeg kanskje vært enig med overskriften, men dette er da bare nyheter. Vil ikke akkurat si at internasjonale medier "dret seg ut" som nevnte at bilder av Muhammed endte opp i en dansk avis, uansett hvilke konsekvenser det fikk. Det er bare formidling av informasjon.

 

Når det er sagt så ser jeg ikke for meg at de som virkelig engasjerer seg for film ser alt for mange cam-opptak.

Lenke til kommentar
Hadde VG tjent noe på at flere betalte for å se Max Manus så hadde jeg kanskje vært enig med overskriften, men dette er da bare nyheter. Vil ikke akkurat si at internasjonale medier "dret seg ut" som nevnte at bilder av Muhammed endte opp i en dansk avis, uansett hvilke konsekvenser det fikk. Det er bare formidling av informasjon.

 

Når det er sagt så ser jeg ikke for meg at de som virkelig engasjerer seg for film ser alt for mange cam-opptak.

 

Ikke jeg heller xD Men den har jo hatt rundt 5000 nedlastninger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...