Gå til innhold

Vg skrev om piratkopiering av Max Manus, har driti seg saa heftig ut !


spetwols

Anbefalte innlegg

Synes dette er helt greit jeg... Fri flyt av informasjon bare. Uansett, denne tråden vil jeg tro at indirekte strider mot forumets regel rundt diskusjon av ting som kan føre til piratkopiering... Diskusjon.no er supernazi når det kommer til slike diskusjoner visstnok... VG.no er fine de...

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Endret av J-Core
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til att jeg tok opp dette er fordi jeg er veldig i mot torrenter. pirat kopier osv. Pluss att jeg er veldig fan av aksel og dette er den forste Norske dyreste filmen som noen gang er lagd. Saa vi brude stQtte filmindustrien fult ut !Saa jeg synes folk heller skal gaa paa kino og kjope den naar den kommer paa dvd eller BD xD

Men det gidder vel ikke mange og hQre paa :p

Lenke til kommentar
Grunnen til att jeg tok opp dette er fordi jeg er veldig i mot torrenter. pirat kopier osv. Pluss att jeg er veldig fan av aksel og dette er den forste Norske dyreste filmen som noen gang er lagd. Saa vi brude stQtte filmindustrien fult ut !Saa jeg synes folk heller skal gaa paa kino og kjope den naar den kommer paa dvd eller BD xD

Men det gidder vel ikke mange og hQre paa :p

Jeg tror folk her inne har større interesse av å se den kino eller kjøpe dvd'en enn den gjennomsnittlige buktpirat.

Lenke til kommentar
Har sett den på kino, går heller på kino igjen enn å laste den ned. Skal kjøpe den på blu-ray når den kommer...

støttes.

 

+1

 

Blir litt irritert når Aftenposten skriver i overskriften: "- Kinomaskinist piratkopierte Max Manus". Les litt lenger ned på siden og det står at det er det produsenten tror. Greit nok at det mest sannsynlig er en kinomaskinist, men når de ikke er mer sikre på det enn det produsenten sier, blir det feil å skrive det i en overskrift.

Lenke til kommentar
Latterleg å skulde på VG for at ein lastar ned filmar. Trur ikkje at du avbryt ein kino du hadde bestemt deg for å sjå pga du kan få den på cam. Då kan du i sofall ikkje bry deg mykje om filmen. Den filmen her skal i alle fall sjåast på kino, og eigast på BD.

 

Ville heller sett den på kino i kveld, en å se en Cam versjon av filmen (Som sikkert tar lengre tid å få ned uansett)

 

 

Blu-Ray er jo bare himmelsk :love:

Lenke til kommentar
Uansett, denne tråden vil jeg tro at indirekte strider mot forumets regel rundt diskusjon av ting som kan føre til piratkopiering... Diskusjon.no er supernazi når det kommer til slike diskusjoner visstnok...

Det er vi når målet er oppfordring til piratkopiering. Men her er sakens kjerne kommentarene på TPB, her oppgitt med et pent screenshot og ikke engang en lenke til siden det kommer fra. Bortsett fra et par små kommentarer jeg har fjernet ser jeg lite galt med denne tråden.

Lenke til kommentar

At de gidder å bry seg... Det er faktisk kun snakk om en cam, altså helt elendig kvalitet. Ingen gidder jo å se dette! De som driter seg ut her er vel heller produsenten, som mistenker folk uten å ha noe grunnlag for det...

 

Jeg vurderte å se denne filmen på kino, men hvis produsenten bak filmen skal oppføre seg så barnslig som dette, så tror jeg det blir boikott. Så får vi heller se når den kommer på DVD/BD.

 

Filmbransjen kunne jo laget sitt eget opplegg, hvor de kunne solgt filmene sine samtidig som de kom på kino. Så kunne man ha laset de ned lovlig.. :) Nå har man jo bare valget mellom ulovlig og popcorn-slafsing fra grisen ved siden av deg.

Lenke til kommentar
Jeg vurderte å se denne filmen på kino, men hvis produsenten bak filmen skal oppføre seg så barnslig som dette, så tror jeg det blir boikott. Så får vi heller se når den kommer på DVD/BD.

Jeg hørte at lysmannen sparket en valp i forrige uke, så her kan du boikotte verket til mange hundre mennesker med god samvittighet. Skal jeg laste den ned, så ser vi den hos meg imorgen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...