Gå til innhold

Har dere hatt mye trøbbel med deres xbox 360?

tytte89

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte min 360 Premium noen måneder etter release. Fungert som forventet. Før NXE-updaten, så kunne jeg av og til oppleve frysing ved at dashbordet låste seg i noen sekunder, men det er over nå ettersom NXE er ute.

Har hatt "RROD" 3 ganger. 360-en var heldigvis sterk nok til å bekjempe denne sykdommen hver gang. Dvs, aldri sendt den inn til reperasjon eller noe. Er meget fornøyd med min 360. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fikk min til jul i fjor. har fryst noen 2-5 ganger, ellers ikke noe problemer.

men ikke hatt noen problemer etter NXE

Endret av Perrern
Skrevet

Liker ikke at 360'n bråker så mye altså. Det er en stor nedtur når du skal spille. *FFFFFOOOOOOOOOOOOOOOOOOO*.

Har ikke hatt noen RROD enda, men den klikker en gang i mellom. Det kan ha noe å gjøre med at jeg har endel riper på platene mine. Noen ganger når jeg skal spille Forza 2 kommer det: Can't play this DVD elns. Da tar jeg ut plata og setter den inn igjen, så funker det fint.

Skrevet (endret)

Hvis du har NXE oppdateringen så kan du innstalere spillene dine på harddisken og da bråker ikke dvd spilleren så da bråker boxen mye mindre :)

Endret av Perrern
Skrevet
Hvis du har NXE oppdateringen så kan du innstalere spillene dine på harddisken og da bråker ikke dvd spilleren så da bråker boxen mye mindre :)

Stilig. Det visste jeg ikke! Hvor gjør jeg det?

Skrevet (endret)

når du putter inn Cden går du på my xbox der ser du et bilde av spillet, da trykker du på Y og velgr instaler til hardisk eller noe lignende.

du må fortsatt ha cden i men da bråker det ikke

Endret av Perrern
Skrevet

Har hatt min 360 siden release 2 desember 2005 :) Eneste negative jeg har å si er at den fryser av og til, men det har ingen betydning :cool:

Blir nok å kjøpe en arcade snart, når Jasper`n tar over de gamle :) Vil så gjerne ha hdmi :innocent:

Skrevet

Har hatt min siden release og i midten av desember tok dessverre boxen kvelden. Fått esken fra UPS og skal nå sende den til reparasjon i Tyskland. Litt uvant å være uten xbox.

Skrevet
Prøvde å innstalere Forza 2 på harddisken, men da kom det en feilmelding om at CD'en var for ripete etter 27%...

Har du sjekket om den er oppripet?

Skrevet
Prøvde å innstalere Forza 2 på harddisken, men da kom det en feilmelding om at CD'en var for ripete etter 27%...

Har du sjekket om den er oppripet?

Den er temmelig oppripet. Har tatt den flere ganger i den fixe riper maskinen for å hindre spillet i å klikke før jeg har kommet inn til menyen.

Skrevet

Min første xbox fikk RRoD etter nesten 2 år,feilfri før dette.Den andre fikk RRoD etter kun 13 mnd.Men jeg gamer mye,kan ofte bli 24t i strekk på det verste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...