Gå til innhold

Dexter - Sesong 4 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

"aaaaAAAARTHUUUUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" :p

Det var skikkelig cheesy. Passet ikke inn i serien i det hele tatt.

 

hahaha! Noen andre som fikk en litt Emil i Lønneberget vibbe? :p

 

Jeg synes det var et klassisk Dexter øyeblikk; Det var jo i pur frustrasjon over at Trinity unslipper Dexters klør NOK EN GANG. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"aaaaAAAARTHUUUUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" :p

Det var skikkelig cheesy. Passet ikke inn i serien i det hele tatt.

 

hahaha! Noen andre som fikk en litt Emil i Lønneberget vibbe? :p

 

Jeg synes det var et klassisk Dexter øyeblikk; Det var jo i pur frustrasjon over at Trinity unslipper Dexters klør NOK EN GANG. :)

Synes ikke det passer inn i serien. Virket ikke som en naturlig reaksjon. Jeg fikk assosiasjoner til da Rocky skulle forberede seg til kamp mot Ivan Draco og han skriker Draco!!!!!!!! på toppen av fjellet etter en lang treningsmontage.

Lenke til kommentar
"aaaaAAAARTHUUUUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" :p

Det var skikkelig cheesy. Passet ikke inn i serien i det hele tatt.

 

hahaha! Noen andre som fikk en litt Emil i Lønneberget vibbe? :p

 

Jeg synes det var et klassisk Dexter øyeblikk; Det var jo i pur frustrasjon over at Trinity unslipper Dexters klør NOK EN GANG. :)

Synes ikke det passer inn i serien. Virket ikke som en naturlig reaksjon. Jeg fikk assosiasjoner til da Rocky skulle forberede seg til kamp mot Ivan Draco og han skriker Draco!!!!!!!! på toppen av fjellet etter en lang treningsmontage.

 

 

Pfff!!! :D haha..

Så ekstremt var det vel ikke? ;D

Lenke til kommentar
"aaaaAAAARTHUUUUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" :p

Det var skikkelig cheesy. Passet ikke inn i serien i det hele tatt.

 

hahaha! Noen andre som fikk en litt Emil i Lønneberget vibbe? :p

 

Jeg synes det var et klassisk Dexter øyeblikk; Det var jo i pur frustrasjon over at Trinity unslipper Dexters klør NOK EN GANG. :)

Synes ikke det passer inn i serien. Virket ikke som en naturlig reaksjon. Jeg fikk assosiasjoner til da Rocky skulle forberede seg til kamp mot Ivan Draco og han skriker Draco!!!!!!!! på toppen av fjellet etter en lang treningsmontage.

 

Er jo temmelig klart at når det kommer til unger i fare så mister Dexter litt vel mye kontroll og blir mer impulsiv og reaksjonær, med tilhørende større risiko. Så det plaget ikke meg særlig. :)

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke klart. Psykopater skal liksom ikke bry seg om noen. Dexter har forandret seg mye gjennom sesongene. Om du ser på de første episodene så har dexter en grunn for å knyte alle opp i plastikk. Han tar sin tid på å drepe dem, torturerer dem lenge, trekker tenner, river ut øyner osv (derfor han har så mange verktøy). Dette har han gradvis sluttet med, til han bare stikker dem ihjel nå. Dexter har forandret seg massevis, han holder på å bli "menneskelig".

Lenke til kommentar

Feil quote?

Nei, det er ikke klart. Psykopater skal liksom ikke bry seg om noen. Dexter har forandret seg mye gjennom sesongene. Om du ser på de første episodene så har dexter en grunn for å knyte alle opp i plastikk. Han tar sin tid på å drepe dem, torturerer dem lenge, trekker tenner, river ut øyner osv (derfor han har så mange verktøy). Dette har han gradvis sluttet med, til han bare stikker dem ihjel nå. Dexter har forandret seg massevis, han holder på å bli "menneskelig".

Jeg husker ikke at han torturerte dem noe særlig. Jeg har nettop sett de tre første episodene og det værste han gjorde var å sage av hode mens han var levende, det gjør sikkert vondt, men er over på noen sekund. Trekker tenner og river ut øyne har jeg aldri sett (som jeg kan huske), hvilke episoder var det?

 

Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar

Han torturer ingen i første sesong, men han har helt klart forandret seg. Jeg synes figuren dexter var mer spennende da, men det er ingenting å si på spenningsnivået i de nyere sesongene. Angående arthur skriket så synes jeg at det var typisk Dexter . Noen som husker når Dexter klikket på kontoret i sesong tre(når han fant ut av migel prado hadde gitt han en skjorte med dyreblod)(det skjedde bare i hans hode).

 

 

EDIT: rettet et setning uten mening

Endret av O:M:A
Lenke til kommentar
Feil quote?
Nei, det er ikke klart. Psykopater skal liksom ikke bry seg om noen. Dexter har forandret seg mye gjennom sesongene. Om du ser på de første episodene så har dexter en grunn for å knyte alle opp i plastikk. Han tar sin tid på å drepe dem, torturerer dem lenge, trekker tenner, river ut øyner osv (derfor han har så mange verktøy). Dette har han gradvis sluttet med, til han bare stikker dem ihjel nå. Dexter har forandret seg massevis, han holder på å bli "menneskelig".

Jeg husker ikke at han torturerte dem noe særlig. Jeg har nettop sett de tre første episodene og det værste han gjorde var å sage av hode mens han var levende, det gjør sikkert vondt, men er over på noen sekund. Trekker tenner og river ut øyne har jeg aldri sett (som jeg kan huske), hvilke episoder var det?

 

 

Det husker jeg ikke, men jeg satt vertfall igjen med et inntrykk av at han torturerte ofrene sine mye i de første sesongene. Særlig det menneskesmuglerparet som drepte mannen til hushjelpen som Rita kjente. Det er nå derfor han binder dem ned i plastikk uansett, for det massive blodsølet som kommer av torturen og parteringen.

Lenke til kommentar
Det er nå derfor han binder dem ned i plastikk uansett, for det massive blodsølet som kommer av torturen og parteringen.

 

Eller fordi han ikke vil legge igjen noen spor whatsoever, spesielt med tanke på at han faktisk er åstedsgransker og vet at de alltid finner noe? Hallo liksom.

 

Ser jo ganske greit med de fleste at det siste som skjer i "drapsscenen" er at han dreper de med kniv, sager av hodet eller lignende... Som selvsagt er dødelig.

Lenke til kommentar

Jeg reagerer ikke på at Dexter ble sint. Det jeg reagerte på var måten reaksjonen kom på. Jeg kan ikke forestille meg at noen reagerer sånn i den virkelige verden. Hvis man først skriker når man er skikkelig forbanna så er det ofte banneord eller lignende, ikke navnet på den du irriterer deg over.

 

Det er selvsagt pirkete, og det varer bare et lite øyeblikk, men for meg fremsto skriket som veldig cheesy.

Lenke til kommentar
Jeg reagerer ikke på at Dexter ble sint. Det jeg reagerte på var måten reaksjonen kom på. Jeg kan ikke forestille meg at noen reagerer sånn i den virkelige verden. Hvis man først skriker når man er skikkelig forbanna så er det ofte banneord eller lignende, ikke navnet på den du irriterer deg over.

 

Det er selvsagt pirkete, og det varer bare et lite øyeblikk, men for meg fremsto skriket som veldig cheesy.

 

Er veldig enig i at det virket nesten litt staget for å gi det en fin ending på episoden.

Han bruker jo Fuck flittigt, og en lang FUUUCK ville ha hørt bedre ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...