Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvis det ikke finnes noen skate shop, så må vi jo fortsette å BETALE for sponsa items. Det er litt kjipt.

Edit: Secret Achievement

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Taste The Mongo 20gp-g.jpg Mongo Push 5000 times in career mode
Endret av Sadfez
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ARGHH. har så lyst på skate 2!

Skate 1 er det spillet som har surret mest i ps3en min tror jeg.

Men nå har det seg sånn at jeg bare har 1000 spenn å leve på frem til 15. februar :S . så da blir det litt uaktuellt. :cry: . Har dessuten prince of persia, bioshock og dead space som er uåpnet i hylla :thumbdown: .

Får glede meg til lønning 1. Mars. da blir det ihvertfall innkjøp. hehe.

Skrevet
I dag kom det endelig, da blir det virtuell skating fra klokka 15 og utover. :thumbup:

Hehe, ble du sjalu når du så meg spille det i går eller? :roll: (Hvis du så det da.. :p)

Gleder meg til å komme hjem halv 3 og spille ut kvelden selv :)

Skrevet

Hurray O'Jay! Fikk det idag jeg også! Nå har jeg satt xbox'n ned på HDTV'n, satt på stereoanlegget og jeg holder på å få innstalert det på harddisken for MAXIMAL GAMING EXPERIENCE! :new_woot:

Skrevet
Jeg fikk lønn i dag :D men kjøpte spillet i går ^^

Flere enn meg som har litt framerate-issues diverse steder i downtown?

ja, opplever det samme.

Skrevet
Jeg fikk lønn i dag :D men kjøpte spillet i går ^^

Flere enn meg som har litt framerate-issues diverse steder i downtown?

ja, opplever det samme.

Håper de retter opp i det med en update en gang i fremtia! Føler meg isolert fra områdene :p

Skrevet

Lurer på om det er en "liten" bug i spillet mitt. For de som husker mega compound challenge med Danny Way. Jeg kommer ikke lengre enn til han, siden når jeg kommer i mål, og med mere poeng enn Danny, så bare restarter den. Så jeg får aldri fullført den Challenge-greia :(

(den tredje pro-challenge tror jeg)

Skrevet
Lurer på om det er en "liten" bug i spillet mitt. For de som husker mega compound challenge med Danny Way. Jeg kommer ikke lengre enn til han, siden når jeg kommer i mål, og med mere poeng enn Danny, så bare restarter den. Så jeg får aldri fullført den Challenge-greia :(

ta det rolig. . du er ikke den eneste som sliter meed han :)

Skrevet

Men... jeg sliter ikke med han på grunn av at han vinner.Det er bare det at jeg "vinner" ikke når jeg vinner.

Skrevet

Men... jeg sliter ikke med han på grunn av at han vinner.Det er bare det at jeg "vinner" ikke når jeg vinner.

Du må vinne 2 av 3 ganger ...

Skrevet

hmm. .klarte det nå. etter ca 40 forsøk uten hell gikk deet :)

tips: gjør ett sykt trix på det første hoppet så du får ca 10'000 poeng. så kjører du bare dritfort igjennom resten av løypa og i mål. kan godt trixe litt på veien og men prøv og ikke dett- da reker han og få poeng.

og til wulf: du er klar over at det er mer enn 1 runde? kjørte 3, vant 2 tapte en og kom da videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...