Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny bil, men hvilken? :)


Kimz88

Anbefalte innlegg

Hælla og God Jul folks!

 

Sitter å drømmer litt. Tenker litt på en ny bil til sommeren. Men vet ikke helt hvilken bil jeg bør gå for. Med hensyn til at jeg kun er 20 vil jeg ha noe "sporty" noe. Har rundt 200 000 og rutte med. Vil ha en ny bil med litt gamp under panseret. Har kikket litt rundt, og tenkt litt på Toyota Celica 2000 - 2003 mod. Tenkte på 1.8l T23. Er jo kun 143 hk, men hørt at det skal ikke så mye til å få på et Turbo kit? Mye koster det og er det mye arbeid? Og hvor mange hk gir det ca?

 

Ellers har jeg også sett litt på Mercedes SLK 230 kompressor. 1998 - 2000 mod. Fine biler det også, org 193 hk og fort litt mer med en liten chip :)

 

Men noen andre forslag? Og hvordan er de bilene jeg har nevnt nå?

 

Takk for svar, KIM ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Støtter de fleste forslagene til magnum p.i, har spesielt sansen for BMW e46 coupe.

Denne bilen er fin og 40K under budsjettet ditt, og disse pengene kan du ha som en buffer til eventuelle uventede reprasjoner. Porsche boxter er heller ingen dum bil, er som en stor go-cart. Men det er flere som har fått større problemer(20 000++) med motoren når den har pasert 120-140 000 KM.

Lenke til kommentar

Takk for forslag :)

Bare sånn ellers til de andre som kanskje måtte komme med forslag, BMW uteblir, det er kjedelig biler og ellers ganske vanlige biler. Alt for mange kebab traller rundt om kring

 

Men litt begrunnelse Magnus PI ? Hvorfor akkurat dem bilene? :)

Endret av Kimz88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...