Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2008 – dag 23 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Der var det en fin premie:)

Skrevet
Nå snakker vi premie her ja! :grin:

Blir vel full krig her inne om de har en 360 Elite eller noe i den duren i morgen :p

Det tror jeg ikke de tør :p

Haha, da hadde det blitt liv på forumet ja ;D

*krysse fingrene for at de har en feit flatskjerm i morra*

Skrevet
Vel.... I følge Sony sin egen "press release" 25/01/2007 00:01 så er alle 3 spillene med i "Launch Title Lineup"...

S.

Igjen, som en annen som påstod det samme må du lese og lete bedre.

Er ett av spillene som i europa kom ut noe senere enn selve maskina.

Skrevet (endret)

Gamer.no bruker selv linken http://www.scee.presscentre.com/content/de...?ReleaseID=4317 som kilde i en av artiklene deres, og der står det at alle de tre spillene blir utgitt på lanseringsdatoen.

Artikkelen de bruker linken som kilde i (trykk på den første linken; "en pressemelding") : http://www.gamer.no/artikler/europeisk_ps3...g_spikret/35746

EDIT: For de som lurer har jeg funnet ut svaret, men Gamer burde stilt et spørsmål det er litt klarere meninger rundt ...

Jeg som ikke har vunnet på gamer.no vinner selvfølgelig denne nå. :hmm:

Endret av TanTheMan
Skrevet
Hadde nesten forventet att denne premien ville komme på julaften så er litt spent på hva som ligger bak luke 24

Tenker på det samme.

Må jo være noe helt fantastisk :yes:

På HW.no er det nok en PSU xD haha

Men gratulerer til den som vinner!

Skrevet

Jeg har sendt inn på julekalenderen til Gamer.no hver dag hvert år helt siden jeg ble tipset om siden fra lillebroren til Joachim_F - og enda ikke vunnet.

Så nå er jeg bare med for moro skyld, for vet at jeg ikke vinner i år heller. Og skulle jeg vinne, får jeg en fin overraskelse =)

Fin premie idag btw, lurer på hva det blir i morgen ;)

Skrevet

Tror ikke jeg. TV har ikke noe spesielt med gaming å gjøre. Det blir vel heller en premie på neste års kalender i audiovisuelt. Tror nok det er en svæær pakke, men noe gaming utstyr/effekter.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...