Gå til innhold

Sony vil gjøre det enklere å åpne produkter du kjøper

KongRudi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk om de millionene Sony bruker på å gjøre produkter lettere å åpne, heller hadde blitt brukt på å få billigere produkter for oss forbrukere..

Burde nesten hatt en poll her:

Hva vil du helst ha:

#Produkter som er lette å åpne

#Billige produkter

Skrevet

hvorfor skal de bli lettere å åpne, etter at det har blitt brukt så mye penger på at de skal bli vanskelige å åpne?

Så statistikk på antall kuttskader i året i usa fra den type innpakninger hvor de smelter sammen plasten, var helt sykt.

Skrevet

Har skadet meg heftig på slike pakninger selv, sist fikk jeg et dypt kutt faktisk. Da brukte jeg faktisk kniv i tillegg til å kutte opp pakningen men pakningen var så kraftig presset igjen at jeg måtte bruke all krefter i armene på å presse opp pakningen noe som resulterte at jeg kuttet meg selv.

Hjalp heller ikke noe mer at jeg jobbet i butikk på den tiden og jeg kom blødende tilbake til kunden med produktet.

Skrevet (endret)

Eit innlegg er fjerna. Vennligst kommenter sak og ikkje person.

--------------------------------------------

Håplause innpakkingar er utroleg irriterande. Så det er berre bra at produsentar endeleg kan gjere noko med dette. Det er og ein artikkel/tråd om Amazon som gjekk inn for dette tidlegare i haust: http://www.tek.no/artikler/slaar_et_slag_f...nnpakning/57617

Tenk om de millionene Sony bruker på å gjøre produkter lettere å åpne, heller hadde blitt brukt på å få billigere produkter for oss forbrukere..

Det er nok ikkje sånn økonomien fungerer. Her er det nok ulike budsjett og prioriteringar som er inne i bilete. Om ikkje pengane hadde blitt brukt konkret til dette, hadde dei nok gått til noko anna. Så problemstillinga di er ikkje spesielt aktuell.

edit: Ordna og la til litt.

Endret av ttt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...