Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2009 i Moskva/


Anonym1987

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det er mange nordmenn som kommer til å bli skuffet i kveld, desverre. Veldig mange som tror Rybak vinner, selv tviler jeg sterkt på at det er så mange i europa som likte "Fairytale". Hvem som stikker av med seieren, er jeg i tvil om.

 

Spiller ikke noen rolle hva folket liker. Såkalt fagjury står for minst 50% av agjørelsen. Dermed handler det om politikk. Spesielt i østblokklandene der det er politisk bestemt hvem som får poeng.

Lenke til kommentar
Tror det er mange nordmenn som kommer til å bli skuffet i kveld, desverre. Veldig mange som tror Rybak vinner, selv tviler jeg sterkt på at det er så mange i europa som likte "Fairytale". Hvem som stikker av med seieren, er jeg i tvil om.

 

Spiller ikke noen rolle hva folket liker. Såkalt fagjury står for minst 50% av agjørelsen. Dermed handler det om politikk. Spesielt i østblokklandene der det er politisk bestemt hvem som får poeng.

 

Såpass ja. Det var jeg faktisk ikke klar over. :p Da skjønner jeg hvorfor det var så mye styr med at han russiske dommeren drakk Vodka sammen med vår egen Rybak. :)

Lenke til kommentar
hva var det der Jostein nettopp sa "jeg må ha en sånn sexy thing" eller noe slikt, og så plutselig "ååh er jeg på nå?"

Faen så bra! :D

 

Svabø må bli bannlyst fra å kommentere ESC igjen.

Hvorfor? Hun er jo så morsom. :cry:

Samme skjedde jo med Jostein. Sa så mye crap at han ble bannlyst.

Jeg mener at Jostein er selve MGP-stemmen. :p

Mange som gjør det gitt.

Lenke til kommentar

Svabø er jo katastrofe. Bring back Pedersen. Lo meg i hjel når Svabø sa noe om glufsa (skrittet) til hun fra Tyrkia. Trodde ikke glufse var et kjent ord :p

 

Elendig produksjon fra norges side. Hva er vitsen med en hilsen fra Rybak når programmlederene prater?

 

Forøverig: Frankrike, Kroatia og Finnland var grusomt dårlige.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...