Gå til innhold

Angrer du på at du kjøpte PS3?


Bebeluv

Anbefalte innlegg

Kjøpte min PS3 til 4000,- med 2 spill, 2 spaker - 60GB

 

Dette var et tilbud som lå på lefdal, husker ikke helt, den ble iallefall bestilt over nett. Det gikk 1mnd og noen dager før jeg fikk den, men ventingen var verdt det! 4000,- er BILLIG!

 

Fy for en herlig maskin. Glitrende spill, konge Blu-Ray, bruker det som mediaSenter atm. Skal kjøpe meg ett bluetooth tastatur nå, så blir dette komplett :)

 

Spillprodusentene har så og si ingen begrensninger når de lager spill, pga Blu-Ray discen har så stor kapasitet. Tipper at fremover i tid nå, kommer det noen fantastiske spill med feeeet grafikk!

 

Så nei, jeg angrer _IKKE_ på at jeg kjøpte PS3 !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angrer (absolutt) ikke på at jeg kjøpte PS3, men angrer kanskje litt på at jeg ikke kjøpte 60 GB og bakoverkompatibilitet -versjonen, istedet for min 40 GB, som jeg kjøpte da den ble billigere..

 

Der og da var det et pengespørsmål, og jeg kunne ikke "forsvare" et kjøp av den dyreste (60GB) akkurat da.. hmm..

 

:ermm:

Lenke til kommentar
bluray har vel meir eller mindre laget begrensninger for ps3 og ikkje fjernet dem../for øyeblikket) Det er ein grunn til att dei fleste ps3 spill må installerest på hardisken, mens x360 spill kan spilles med ein gang.:)

 

Hva mener du egentlig med dette? Blu-ray formatet har ingen sammenheng med at de fleste spillene må installeres. Det er helt og holdent spillprodusentenes valg, en løsning som lar seg gjøre fordi alle PS3 kommer med innebygget harddisk. Dette vil også bli mer vanlig på x360 den dagen alle modellene kommer med innebygget harddsik.

Men det er ikke noe problem å kjøre dagens PS3 spill uten installering. Motorstorm Pacific Rift f.eks. krever ingen installering og kjører rett fra plata.

Endret av praystation
Lenke til kommentar
bluray har vel meir eller mindre laget begrensninger for ps3 og ikkje fjernet dem../for øyeblikket) Det er ein grunn til att dei fleste ps3 spill må installerest på hardisken, mens x360 spill kan spilles med ein gang.:)

 

Hva mener du egentlig med dette? Blu-ray formatet har ingen sammenheng med at de fleste spillene må installeres. Det er helt og holdent spillprodusentenes valg, en løsning som lar seg gjøre fordi alle PS3 kommer med innebygget harddisk. Dette vil også bli mer vanlig på x360 den dagen alle modellene kommer med innebygget harddsik.

Men det er ikke noe problem å kjøre dagens PS3 spill uten installering. Motorstorm Pacific Rift f.eks. krever ingen installering og kjører rett fra plata.

 

har vel litt med korleis spillutviklere lager spelet, bluray leser av plata med ein så relativt lågare hastigheit enn DVD at dei er nødt til å cache frå hardisken. Dei første spela led av lange loadetider, motorstorm 1 anyone? ellers bruker nokon duplikasjon av data, alså dei legger samme delen av spelet innpå fleire plassar på plata slik at det raskare kan hentast fram. kansje det er det Evolution studios har gjort med MS2, ikkje veit eg..

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Hadde angret viss jeg ikke hadde hatt skikkelig tv.

Så jeg angrer ikke.

En ting jeg liker med ps 3 er at den opp skalerer videoer veldig bra.

Dvd filmer har mye bedre bilde viss jeg spiller de av på ps i forholdt til hvordan selve tven skalerer det.

 

Hatt ps i snart ett år.

Men jeg savner ett skikkelig spill, liksom ikke funnet noen som jeg virkelig liker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...