Gå til innhold

Angrer du på at du kjøpte PS3?


Bebeluv

Anbefalte innlegg

Vil ikkje si eg angrer akkurat, litt i starten kanskje. Motorstorm skuffet veldig husker eg men derimot var Fall og Man noe bedre enn forventet, knall online del atåpåtil. BD-avspillingen har eg ingeting å si på samt den er ein del roligere enn Xbox 360. Online funksjonaliteten har jo kommet seg betraktelig siden den gangen, uten at det har hatt noe å si på kor mye eg bruker den( dvs. eg bruker den ikkje noe meir online enn det eg har gjort tidligere)

 

Konsollen blir vel kun bruk til eksklusiver (med unntak av Soul Calibur) da multiplatform titelen til stadighet har vert litt bedre på 360 + at eg foretrekker sistnevnte kontroll mye bedre. Når eg fyrer opp MGS4 og Uncharted, da veit eg hvorfor eg kjøpte PS3 og når eg ser titlene som ligger for våres føtter neste år ikkje minst :)

 

Men ellers er det ein flott pyntegjenstand, som kanskje har skuffet totalt sett men som likevel utgjør ein essensiell del av samlingen.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde angret viss jeg ikke hadde hatt skikkelig tv.

Så jeg angrer ikke.

En ting jeg liker med ps 3 er at den opp skalerer videoer veldig bra.

Dvd filmer har mye bedre bilde viss jeg spiller de av på ps i forholdt til hvordan selve tven skalerer det.

 

Hatt ps i snart ett år.

Men jeg savner ett skikkelig spill, liksom ikke funnet noen som jeg virkelig liker.

 

Jeg har litt problemer med å få et bedre bilde med oppskalerete dvd filmer, blir så pixlete og dårlig bilde. Har Sony Bravia KDL-40V4000 og HDMI fra ps3. Noe tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...