Gå til innhold

Angrer du på at du kjøpte PS3?


Bebeluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
40 Gb. Bråker ikke i begynnelsen, så går det kanskje en times tid og da starter viftene for fullt.

 

Vel, det er en måte å fjerne støvet fra insiden av den, slå av strømmen fra bryteren bak sånn at det ikke er noe lys, så setter du fingeren på ta ut cd knappen, så slår du på strømmen bakfra mens fingeren er på den knappen, så kommer det en høy lyd fra vfta som fjerner støvet inni, så støyer den mindre.

Lenke til kommentar

Eier selv 360 og PS3, og alle spill som slippes til begge kjøper jeg til PS3, støyet fra 360'n er bare for irriterende. Mens min PS3 ikke lager en lyd. I tillegg har jeg ikke orket å skaffe GOLD på 360, siden det er gratis multiplayer på ps3. Det funker kjempebra for COD4 (som egentlig er det eneste jeg spiller online).

 

Så jeg kan trygt si at jeg ikke angrer på å ha kjøpt ps3.

 

Nå har jeg også begynt å kjøpe blu-ray, noe som gjør at min PS3 blir brukt mye mer.

Endret av Multi-Task
Lenke til kommentar
Skjønner bare ikke hvordan det går ann å sikte med analog.

Synes fps spill hører pc'en til.

 

Har lyst til å kjøpe meg ps3, men viss det suger med fps spill, så blir det litt tynt utvalg av spill, spesielt sikelig gode spill.

 

 

FPS sånn generelt på ps3 er eit ork pga Dualshock kontrollen som er tragisk dessverre, då er x360 tingen. finnes mange gode FPS der og..

Lenke til kommentar
FPS sånn generelt på ps3 er eit ork pga Dualshock kontrollen som er tragisk dessverre, då er x360 tingen. finnes mange gode FPS der og..

 

Det får være din mening. Selv syntes jeg PS3 kontrollen fungerer kjempebra i fps og ikke er noe dårligere enn 366'en sin.

Det er noen ganger morsommere med fps på konsoll enn pc da det gir en helt annen utfordring og det er helt likt for alle.

Lenke til kommentar

Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte PS3, men på når jeg kjøpte den.

 

på lanseringen punga jeg ut over 6000 kroner. Få måneder senere angret jeg allerede. Da var det mulig å få med Resistance, Motorstorm og en ekstra håndkontroll for samme prisen.

 

Jeg bruker PS3 relativt lite. Etter det jeg opplever er det lang tid mellom de spillene som er verdt å kjøpe. Jeg skulle heller venta til nå, siste halvdel av 2008 med å kjøpt den. Da hadde vært mye mer gøyalt å starte å bruke den enn det var før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...