Gå til innhold

Tv fra komplett ble sendt i går, men sporingen sier noe annet!


Anbefalte innlegg

Bestilte i går kvell et Tv fra komplett.no :Sony Bravia 40" LCD-TV KDL-40W4500

 

og fikk beskjed i går kvell at statusen var nå sendt. virket jo bra og var fornøyd, håper på og få det til jul.

 

Men i dag når eg sporer pakken så får eg bare dette:

 

Dato Kl Hendelse Poststed

17.12.08 06.49 INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING 3241 SANDEFJORD

 

Altså, nå er det kvell igjenn, og har den ikkje komt seg til post kontoret engangn på 24 timer? ordren står jo som sendt :S

Er det håp om og få til 24 desember tror dere?

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

det er det ingen i norge, sverige, resten av scandinavia eller resten av verden for den saks skyld som vet. ha litt tålmodighet, det der kan ta en uke, det kan ta en dag

Lenke til kommentar
hm ok. da burde dem ikkje sende mail om den er sendt :/

men men, får håpe på det beste!

 

når bør dem sende mail når den er sendt da? De kan jo ikke akkurat følge med på alle pakkene og sende deg en mail så snart det er mottatt av postens sitt mottak. De sender deg en mail når de har gjort det siste de skal gjøre før posten kommer og henter. Er ikke det forståelig?

Lenke til kommentar
hm ok. da burde dem ikkje sende mail om den er sendt ...

Komplett har plassert varen på en av Postverkets traller (som postverket sikkert allerede har hentet - men ikke fått skannet alt på enda). Komplett må nødvendigvis sende mail når pakken er plassert på trallen, det blir svært arbeidskrevende å først sende mail når trallen er hentet (hvilke pakker var på hvilken tralle?).

Lenke til kommentar

Den mailen sendes nok ganske så automatisk når din forsendelse er ferdig pakket og fått på seg posten sin sende lapp. Det som helt sikkert har skjedd her er at forsendelsen din akkurat ikke rakk å komme med den postbilen (e.l) og derfor fortsatt står hos komplett.

 

I tillegg så er det jul og vil ikke tro at Komplett har så lite å gjøre om dagen akkurat. For ikke å snakke om Posten :ph34r: Er en god del pakker som skal gjennom kværna hos Posten i disse dager, og sendestatus oppdateres ikke akkurat on-the-fly.

 

Vet ikke hvor i Norge du bor hen, men Posten garanterer vel levering dersom pakken/brevet ble sendt innen 16 (i går) så jeg vil tro du har gode sjangser for at den dukker opp. Om du da ikke bor på en avsidliggende plass (iflg Posten)

Lenke til kommentar

Bare som en trøst.

Jeg bestilte noen varer hos komplett kl 13:00 idag. Har fått mail om at de er sendt og pakkesporing hos Posten bekrefter at pakken er innlevert (registrert inn litt før kl 20:00 idag). Med SMS-varsling regner jeg med å kunne hente pakken straks Posten åpner i morgen tidlig.

 

Er du sikker på at pakken din sendes med Posten (grunnet pakkestørrelse)?

Lenke til kommentar
Bare som en trøst.

Jeg bestilte noen varer hos komplett kl 13:00 idag. Har fått mail om at de er sendt og pakkesporing hos Posten bekrefter at pakken er innlevert (registrert inn litt før kl 20:00 idag). Med SMS-varsling regner jeg med å kunne hente pakken straks Posten åpner i morgen tidlig.

 

Er du sikker på at pakken din sendes med Posten (grunnet pakkestørrelse)?

 

Nå i julestria kan det fort ta lengre tid, mange års erfaringer med pakker de siste uker før jul. Komplett sender ellers TV-er med Posten. Posten har eget system for store pakker.

Lenke til kommentar

Hei

jeg har stortsett bare gode erfaringer i fra komplett, med unntak av en mp3 spiller som jeg kjøpte til søstra i gave men etter 2 gang jeg sendte den inn så fikk jeg velge mellom nytt produkt eller alle pengene igjen:-)

over til sending så er mine erfaringer så har jeg fått pakken etter max 3 dager selv når jeg bodde i nord trøndelag. har handlet mye fra komplett og har som sagt bare hatt problem en gang med dem. Men det var ikke av det største slaget og jeg opplevde dem som gode på kundeservice!

mvh

Meg:-)

God jul da:-)

håper nissen (komplett) leverer gaven i tide da:-)

Lenke til kommentar
Bestilte i går kvell et Tv fra komplett.no :Sony Bravia 40" LCD-TV KDL-40W4500

 

og fikk beskjed i går kvell at statusen var nå sendt. virket jo bra og var fornøyd, håper på og få det til jul.

 

Men i dag når eg sporer pakken så får eg bare dette:

 

Dato Kl Hendelse Poststed

17.12.08 06.49 INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING 3241 SANDEFJORD

 

Altså, nå er det kvell igjenn, og har den ikkje komt seg til post kontoret engangn på 24 timer? ordren står jo som sendt :S

Er det håp om og få til 24 desember tror dere?

 

Hvis det fortsatt ikke er noen melding på denne sporingen er det greit å kontakte kundesenteret.

 

Mailen om at varen(e) er sendt sendes automatisk så fort ordren er meldt ut. Meldingen du fikk ovenfor står frem til ordren er blitt scannet inn på det første godssenteret den kommer til.

Lenke til kommentar
Nå i julestria kan det fort ta lengre tid, mange års erfaringer med pakker de siste uker før jul.

Pakken min er allerede ankommet lokalt postkontor og melding mottatt på SMS.

Dermed blir historikken:

Dag 0: kl 13:00 Varer bestilt.

Dag 0: kl 20:00 Registrert mottatt i Posten

Dag 1: kl 07:41 Registrert ankommet lokalt postkontor

Dag 1: kl 08:10 SMS mottatt

Dag 1: kl 08:30 Lokalt postkontor åpner...

Her har både Komplett og Posten oppført seg normalt.

 

Men siden trådstarter fortsatt ikke finner noe på pakkesporing bør han ta en telefon til Komplett for å sjekke hva som skjer med hans pakke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...