Gå til innhold

skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!]


Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SÅ JÆVLA FUCKINGS MYE PRIS SATT DEM PÅ AT JEG STILTE OPP FOR DEM HVER GANG DE BA MEG OM Å VÆRE EKSTRAVAKT!!!!! HADDE 50% STILLING, 0 FRAVÆR, ALLTID PRESIS; MEN SÅ TILBYR DE MEG 14% STLLING NÅ!!!!!!!! KA I HELVETTE E GALT MED DE SOM ANSETTER FOLK!! STILLER FAEN IKKE OPP OM DEN SOM FIKK STILLINGEN MIN ER SYK!! FAEN DA SKIFTER JEG HELLER ARBEIDSPLASS!!!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

FITTE DA FOR FAEN! Jævlig moro å stille opp 5 helger på rad som deltidsansatt, null liv på meg de gangene det faktisk er venner og kjente hjemme. Ellers jobber jeg annenhver helg. Blir ofte bedt om å ta 10-timers lørdagsvakter i frihelga også.

 

Så kommer den ENE FUCKINGS DAGEN jeg vil være sammen med familien. Jeg ber om TRE TIMER fri. Jeg har ikke vært sjuk mer enn en dag på 2 år. FUCK MY LIFE!

Endret av Jimbolaia Jones
Lenke til kommentar

JÆJ ÆR NÅ INNI HELLVETTE FORBANNNA FÅRR ATT DÆRMUSSDELL SKRIVER FONETISSK!

 

 

...kødda...

 

 

Æ SKRIV BODØVÆRING NÅR E Æ FØRRBANNA, SÅ DU FÅR BARE KLAPP IGJEN KJEFTEN DIN FØR Æ VRIR OM HAUE PÅ DÆ

 

*kødda*

 

:!:

Æ SKRIV SVOLVÆRING NÅR Æ INN I D RØDASTE FØRBANNA, SÅ DU FÅR BARE KLAPP IGJÆN GULPARHÅLLE DETT FØR Æ STREKKA EN GENSER AV HALSPULSÅRA DI!

 

*kødda* Men det kjentes gøtt ut å skrive det <3

Lenke til kommentar

Dritt og ha matteprøve, og vite at man ikke greier mer en 4're fordi min lette ad/hd slår inn hver gang jeg gjør lekser og jeg blir totalt ufokusert (har ikke ad/hd da...) og at jeg ikke får mer en 4,5 i snitt på vgs om jeg ikke skjerper meg nå! Og det betyr at framtiden min er ødelagt... Og enda går jeg bare 1'ste på vidregående. Fuck meg! I'm out...

Lenke til kommentar

Jævla kuksugerspill! Jeg hater Trackmania Nations Forever, og med god grunn. Har spillt det i to dager og fått over 200 medaljer, deriblant slått Nadeo på over halvparten av banene, og bare fordi jeg skal være så dum å lage en ny profil for å få åpnet enda en bane i dag, så sletter den min gamle profil, til tross for at det står "Your profile WILL NOT BE DESTROYED"!!!?!?

 

Ja, jeg skylder på spillet fordi det stod i klartekst at min gamle profil IKKE ville bli slettet selv om jeg logget ut og logget inn med en annen profil. Jeg har også prøvd å søke etter filen med file recovery-verktøy uten hell. Jeg finner heller ikke noen 100% gold medal savegames eller lignende på nettet, så jeg kan fortsette nærmere der jeg slapp. Det kommer til å være lenge til jeg gidder å spille TMNF igjen.

 

Forresten, det hjalp ikke å skrive om det. Er fortsatt nøyaktig like sint. Sug meg og FML.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...