Gå til innhold

skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!]


Kimelimm

Anbefalte innlegg

FOR HELVETE I SATAN; FØRST SÅ RYKER DEN HELVETES LADEREN TIL BÆRBARE PC OG NÅ RYKKER MULTILADEREN WTF HELVETES FITTE KUCK RÆVKJØRTE RASSEHØL I ANALEN I DEN SYKE RÆVA TIL DEN FUCKINGS LADEREN :realmad: :realmad: :realmad:

 

Du er jo faktisk patetisk når det kommer til banning!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Dritt og ha matteprøve, og vite at man ikke greier mer en 4're fordi min lette ad/hd slår inn hver gang jeg gjør lekser og jeg blir totalt ufokusert (har ikke ad/hd da...) og at jeg ikke får mer en 4,5 i snitt på vgs om jeg ikke skjerper meg nå! Og det betyr at framtiden min er ødelagt... Og enda går jeg bare 1'ste på vidregående. Fuck meg! I'm out...

ro ned. ( :p ) jeg kom ut med 3.8 i snitt og kanke si at framtia mi er ødelagt. :p

Lenke til kommentar

GAAAHHH BECCA Moody fra Californication. I CAN*T FUCKING TAKE IT ANYMORE. Det skjærer under huden hver gang hun snakker og kommer med de små "high pitch" notene sine, det er akkurat som hun ikke klarer å holde en ordentlig tone når hun snakker en gang! Fy faen i helvete fitte.

Lenke til kommentar

Okej, hva er greia egentlig?

Søk skole innen 1 april eller når faen det var... k done.

VENT TIL FUCKINGS SLUTTEN AV JULI FOR Å FÅ VITE HVOR DU HAR KOMMET INN!!! Faen så treige de skolekontorfolka er da!! Tar det virkelig 3 måneder å finne ut hvilken skole jeg kan komme inn på? De vet at jeg må begynne å se etter hybel ETTER at jeg har funnet ut hvilken skole jeg har kommet inn på??? Det skulle fantes sånn hybelgaranti for de som søker studie første gang!!! Men neida. Må nok sitte og svette en hel jævla dag og ringe rundt for å helst sikkert bare ende opp i et skittent bråkete kollektiv.

 

I tillegg så vet jeg da faen HVA jeg skal studere!!! Jeg ANER ikke hva jeg skal ha som førstepri. Jeg har søkt på mye forskjellig som intereserer meg, men egentlig så vil jeg bare sitte og game wow hele dagen!!!!!!

 

Også er det de fuckings drittskolene som tar BETALT!!!!! WTF!!!! Hvor mye penger tror de jeg har??? Skal jeg ha råd til å betale 40 000 kr ekstra så må jeg jo faen meg bo på et kott til 200 kr mnd. Så nå må jeg sitte og vente til slutten av juli fordi de greiene her er fucked, og kun de om har MASSE PENGER!!!! får gå på de derre jævla betal-alle-penga-du-har-skolene... men i tillegg får man vite med engang når man kommer inn.....

 

 

Og den ene hybelen som ligger der jeg tror jeg mest sannsynlig kommer inn på skole SKAL JEG HA!!!!! JEG BANKER OPP PERSONEN SOM TAR DEN FØR MEG!!!!!!!!!!!!!!

 

 

SURR!!!

 

 

 

 

OG!!!! LUDO KAN PULE SEG SELV!!!! SENDE MEG REGNING ETTER AT JEG HAR MELDT MEG UT!! SKA FAEN IKKE BETALE NOE 60 FORPULTE KR EKSTRA!!!! BRUKER FAEN IKKE MER ENN 100 KR PR MND PÅ DEN TEITE, IRRITERENDE, DRITTMOBILEN UANSETT.

Endret av lillepy
Lenke til kommentar

hva faen, der satt jeg og ventet på å få tilbake matteprøven min og HVA FAEN I HELVETE 5+ HVOR FUCK ER FEILENE MINE HVVAAAFAAAAAAAAAN INGEN FEIL GI MEG SEKS FOR FUCK!! NEIDA, IKKE NOK FORKLARINGER FUCK DRA TIL HELVETE!

 

OG HVA FAEN NOOBS I TYSK SOM KAN FÅ SEKS I TYSK, MEN HVA FAEN JEG ER BEDRE ENN DE WTF DRITT, OG DRITTSEKKER SOM FÅR SEKS I KJEMI OG FYSIKK NÅR JEG FUCKINGS ER LIKE GODE, OM IKKE BEDRE HVA FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FUCKINGS DRITTLÆRERE, FUCKINGS DRITTSYSTEM SOM IKKE LAR MEG VISE HVA FAEN JEG HAR BRUKT DET SISTE ÅRET PÅ, NEIDA FUCK FAEN, 1. HALVÅR TELLER JO PÅ STANDPUNKT DET ÒG, JA MED HVORDAN I HELVETE SKAL JEG FUCKINGS VISE AT JEG FUCKINGS KAN DET DRITTET DA?!?! SDFHOURYFIURY6HFJ5IE7H874E5YG6DSOJE8JE845BUIHSERUIOBSERBUIOYIOBWABUIOWEZRBUDXZRO9UBYHESAZROBYHZEBOZESTRBHYXDBTPXDHTNO9YUNHPS05E0PHGYEWZS08YGBWE54YU

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Klikker i vinkler på hvordan han jævla dusten på frisør salången har klipt håret mitt, går jo faen ikke ann og kleppe noen så faens på trynet? Og at jeg betalte 560kr med en boks renati gjør det hele KVALMT! Arrrgh, må gå og gjemme meg i ett par uker til håret har vokst litt ut igjen pluss ta litt selv justeringer med saksa før jeg tørr og vise meg blandt folk nå as..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...