Gå til innhold

skikkelig forbanna?! Si det her! [obs: Ikke for dem som ikke liker banning!]


Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FAEN I HELVETE HVORDAN KLARTE JEG Å GLEMME Å SKIFTE TOG I GÅR PÅ LILLEHAMMER. OG HVORDAN I HELVETE KLARTE JEG Å LEGGE IGJEN LOMMEBOKA PÅ TOGET? NÅ MÅ JEG KLARE MEG PÅ DET JEG HADDE AV LUMMERUSK TIL JEG FÅR GÅTT I BANKEN PÅ MANDAG. IKKE NOK MED DET, NÅR JEG KOMMER HJEM TIL LEILIGHETEN SÅ SER DET FAEN HAKKE MEG UT SOM ET BOMBA HOREHUS. MØKK OG DRIT OVERALT. DET ER FAEN MEG KJIPT Å MÅTTE JAKTE HYBELKANINER FØR MAN ORKER Å SETTE SEG NED FOR Å SPISE NÅR MAN HAR KJØRT TOG I 6 TIMER OG IKKE SPIST PÅ MINST 8.

 

 

PS: Toget mitt gikk til Lillehammer for så å gå tilbake dit det kom fra. De som skulle videre måtte derfor skifte tog. Det merket ikke jeg der jeg satt og døste med musikk på øret. Leilighet er støvsuget, mat er spist og nå er alt bra. Men jeg var oppgitt en stund. ;)

Lenke til kommentar
Mer forsiktig med clutchen Brian! :)

 

Men du har ikke justerbart senkesett da? Så du får hevet den litt om vinteren tenkte jeg på..

 

Jeg er det, pinlig forsiktig også. Da jeg skulle opp bakken lå jeg på slutten og spant på 500-600rpm og det var så vidt hjula gikk fremover, likevel ble jeg stående, slik var det i alle tilfellene. Snøen pakker seg under bilen hele tiden siden den er så forbanna lav og da er det håpløst å finjustere med clutchen. Jeg fant etterhvert ut at rå makt var det eneste alternativet som kunne ha effekt, etter et kvarters tid med nykking og pervers følsom clutchkjøring så var det rett i tredje og spinne vekk snøen som funka best.

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Mer forsiktig med clutchen Brian! :)

 

Men du har ikke justerbart senkesett da? Så du får hevet den litt om vinteren tenkte jeg på..

 

Jeg er det, pinlig forsiktig også. Da jeg skulle opp bakken lå jeg på slutten og spant på 500-600rpm og det var så vidt hjula gikk fremover, likevel ble jeg stående, slik var det i alle tilfellene. Snøen pakker seg under bilen hele tiden siden den er så forbanna lav og da er det håpløst å finjustere med clutchen. Jeg fant etterhvert ut at rå makt var det eneste alternativet som kunne ha effekt, etter et kvarters tid med nykking og pervers følsom clutchkjøring så var det rett i tredje og spinne vekk snøen som funka best.

 

Håper du ikke kjørte en Lamborghini da :p.. (Rettet mot avataren din)

Endret av Kristian94
Lenke til kommentar
Flott utbrudd Mompen, absolutt klasse over den der! :p Likte spesielt det godt avrundede utropet.

 

For å ikke være off topic:

 

FAEN! HVORFOR I FITTESKAUEN MÅ JEG HA VONDT I HUE?! OG HVORFOR ER DET SKOLE IGJEN PÅ MANDAG!? FY RÆVSKRÅTT I SATANISTHELVETTE!

Bare for at du skal bli enda surere så kan jeg fortelle at vi ikke starter før tirsdag

 

HVorfor i helvete har MS gjort sånn at windows xp installeren ikke starter når det ligger EXT3 på disken :mad:

Lenke til kommentar

Å FY! JEG HATER DENNE PCEN SOM BLIR ROMEDASKET AV WINDOWS VISTA "PRO", SKJØNNER HELLER IKKE HVOR DENNE RÆVKJØRTE "PRO" KOM FRA HELLER!"#% IKKE NOK MED DET, XP PRO SOM VIRKELIG ER PRO OG IKKE EN OPPSVULMET KÆKHEAD HAR TATT VEIEN TIL JOBBEN! SÅ NÅ MÅ JEG VENTE HELT TIL MANDAG KVELD FØR NOE VIRKELIG SKJER PÅ DENNE 10 000ÅR GAMLE PCEN! DESSUTEN ER JEG BLAKK! IKKE RÅD TIL EN LITEN FREAKINGS SÅKALT MINI PC, ELLER ER DET BLITT MICRO NÅ? HVIS JEG BRUKER PENGER PÅ DET HAR JEG FAEN IKKE PENGER TIL BENSIN TIL BILEN HELLER! JOBB HAR JEG FAEN IKKE TID TIL HELLER, TRENINGER OG STUDERE ER ALT SOM STÅR I KØ. FAEN IKKE NOEN SOM TAR INN FOLK TIL FERIENE HELLER! DE KUNNE HA DRATT DE HENGERÆVENE OG EKLE KLUMPETE FORSLÅTTE BOOBSA DEMMES LANGT UT AV KASSENE Å FÅTT SEG ET LIV PÅ GATA, DER DE VIRKELIG HØRER HJEMME! OM IKKE DET ER NOK HAR JEG MÅTTE BYTTE TIL ITUNES SOM SUGER 666 GANGER MER ENN VISTA, BARE PÅ GRUNN AV VISTA SOM HAR FUCKET OPP MUSIKKSPILLEREN MIN NOK EN GANG!? DET VAR NOK TIL AT SIKRINGEN PÅ DET URGAMLE TREVERKET SOM HAR BLITT RÅTTENT AV ØL-SKADER HAR GÅTT LANGT OPP I RÆVA TIL BILL GATES! OG SÅ OM IKKE DET VAR NOK, TROR DU IKKE WHITE CATCH LICORICE SNUS HAR BYTTET LAYOUT PÅ BOKSEN SIN OGSÅ. GÅTT Å IRRITERT MEG OVER DETTE I EN MND NÅ, HVA SKAL DET BLI AV DEM OM DE KOPIERER ANDRE MERKER SOM SUGER SAFT UT AV DE INNSKRUMPNE FABRIKKARBEIDERENE FOR SÅ Å DRA SAFTEN INN I SNUSEN SIN! OG SITTER FREMDELES MED FREAKINGS HELE CD SAMLINGEN MIN INNE PÅ DEN GAMLE MP3 SPILLEREN MIN SOM GIKK I DASS DA DEN KNUSTE SKJERMEN OG FORSVANT! NÅ HAR DEN FORDUFTET TILBAKE INN PÅ DET FORVRIDDE ROMMET MITT UTEN ADAPTEREN TIL PCEN, MEN HVA HAR VELL DET Å SI! DA BILL GATES OG SINE "MEDARBEIDERE" SIKKERT HADDE NEKTET SPILLEREN MIN MED 30GB MUSIKK PÅ GRUNN AV UGYLDIG LICENSE CODE TIL VISTA SOM JEG FIKK FRA "THE COMPANY"! SÅ HAR FAEN MEG DEN SÅKALTE GAMINGMUSA TIL CRATIVE BEGYNNT Å FUSKE IGJEN, ET VENSTRE KLIKK BLIR FORANDRET TIL DOBBELTKLIKK IGJEN. OG DETTE I UREGELMESSIGE RYTMER SOM PLUTTSELIG KAN BLI TRIPPELKLIKK, DEN LEVER SITT EGENT FORPULTE LIV SOM GÅR UT PÅ Å PLAGE MEG, TAKK SKAL DU HA CREATIVE!"#¤% FOR OM DET IKKE VAR NOK HAR DENNE POSTEN BLITT HELT APEKNULLENDE LANG, ET ROT AV ANNET LIKE, NESTEN SOM MITT EGENT ROM. TAKK FOR ALL OPPMERKSOMHET, digg!

Lenke til kommentar

OG JEG ER FITTELEI STØGGE JENTEFITTER SOM GEEKER SKOLEN, OG SKRIVER NOVELLER PÅ 80 SIDER, OG SÅ LEGGER DEM UT PÅ INTERNETT! OG RUNKENERDER SOM GEEKER HELE DAGEN TIL PRØVER! JEG LESER GJENNOM DET 1 GANG, OG FÅR FITTESOLIDE 5'ERE! JEG ØVER IKKE EN PIKK, OG LIKEVEL ER DET JEG SOM FÅR BEST KARAKTERER I KLASSEN.

 

ANTAR VEL AT JEG ER MEDFØDT MED DEN SUPERJERNEN MIN! VET IKKE OM DET ER EN FITTEFORDEL ELLER WHATSOEVER!

Lenke til kommentar
OG JEG ER FITTELEI STØGGE JENTEFITTER SOM GEEKER SKOLEN, OG SKRIVER NOVELLER PÅ 80 SIDER, OG SÅ LEGGER DEM UT PÅ INTERNETT! OG RUNKENERDER SOM GEEKER HELE DAGEN TIL PRØVER! JEG LESER GJENNOM DET 1 GANG, OG FÅR FITTESOLIDE 5'ERE! JEG ØVER IKKE EN PIKK, OG LIKEVEL ER DET JEG SOM FÅR BEST KARAKTERER I KLASSEN.

 

ANTAR VEL AT JEG ER MEDFØDT MED DEN SUPERJERNEN MIN! VET IKKE OM DET ER EN FITTEFORDEL ELLER WHATSOEVER!

 

 

HAHAHA, JEG BLIR SÅ JÆVLI SINT AV SÅ MORSOMME TING!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...