Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil være kjærester, åssen gå fram?


Gjest Gutt som vil være litt anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt som vil være litt anonym

Hallo.

 

Jeg er veldig mye med en jente, som jeg er veldig forelska i. Jeg tror egentlig hun føler det samme. Vi har vært på en "date" en gang, der formålet var å bli bedre kjent. Så tror jeg at begge vi to har lyst til å gjøre noe mer av det.

 

Så jeg lurer på: Åssen kan jeg gå fram? Er VELDIG sjenert, så jeg lurer rett og slett på åssen jeg kan holde hender osv... Har noen enkelte tips til meg? takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gutt som vil være litt anonym
Å spørre henne har alltid fungert for meg.

 

Det er jo åpenbart, men du fikk deg deg den "jeg er sjenert" delen, right'o?

 

Seff er det bare å spørre, men jeg sliter å få mot til det -.-

Lenke til kommentar

Ja, det en er hjelpsom tråd om du vil ha en uansett dame, men hjelper lite om du allerede har pekt deg ut en.

 

Tja, om du vil ha henne som kjøreste må du nesten gjøre det klart rimelig tidlig at det er det du vil for ikke å bli venn med henne (som ofte er problemet). Du må også gjøre henne komfortabel med at du tar på henne, klemmer, handholding, pjusking, you name it.

 

Du vet hvordan du skal gjøre det. "Råd er noe man søker når man ikke liker sitt eget svar på spørsmålet"

 

Bare ikke si at du elsker henne, for det blir fort litt overveldende. Har prøvd flere ganger og det blir ofte for sterk kost selv om hun elsker deg tilbake :/

 

Si at du er glad i henne, at du liker å være i selskapet hennes, og at du muligens kunne tenkt deg å være i lag med henne en gang.

 

Desverre er det ingen garantert metode for å få en spesiell dame, om du finner en blir du nok rik.

 

Om dette blir for rett fram for deg så kan du lese pick up artist tråden og øve deg på andre, til du blir rimelig sikker på at du klarer henne. Er mye mer arbeid selvfølgelig, men er vel verd det i lengden :)

Lenke til kommentar
Gjest Cobol (jente som vil være anonym
Hallo.

 

Jeg er veldig mye med en jente, som jeg er veldig forelska i. Jeg tror egentlig hun føler det samme. Vi har vært på en "date" en gang, der formålet var å bli bedre kjent. Så tror jeg at begge vi to har lyst til å gjøre noe mer av det.

 

Så jeg lurer på: Åssen kan jeg gå fram? Er VELDIG sjenert, så jeg lurer rett og slett på åssen jeg kan holde hender osv... Har noen enkelte tips til meg? takk på forhånd

 

Jeg må bare si at jeg føler at jeg er i den samme situasjonen som deg, bare sett fra den andre siden. Og det jeg synes er aller best med å være med han jeg liker, er klemmene.

 

Klemmer funker big time, de fleste jenter liker en gutt som holder rundt henne. Hvis du er sjenert så kan du spare det til en hade-klem. Og det med å holde hender, så kan en unskyldning være at en av dere har kalde hender, og den andre må "varme opp."

 

Det er hvertfall min unskylding <3

 

Men husk ikke vingle for mye. Jeg blir veldig usikker hvis han plutselig ikke smiler tilbake el.

 

Håper det hjalp.

Lenke til kommentar
Ja, det en er hjelpsom tråd om du vil ha en uansett dame, men hjelper lite om du allerede har pekt deg ut en.

 

Har du noen begrunnelse for det utsagnet? Tråden og materialet hjelper uavhengig av hvem eller hvor mange man vil ha.

 

Teknikken går ut på at du prøver deg på en dame, ofte blir nedstemt og går til neste. Rinse and repeat til du får deg noe. Det har man ikke råd til om man har sedd seg ut en spesiell :)

Lenke til kommentar
Hallo.

Jeg er veldig mye med en jente, som jeg er veldig forelska i. Jeg tror egentlig hun føler det samme. Vi har vært på en "date" en gang, der formålet var å bli bedre kjent. Så tror jeg at begge vi to har lyst til å gjøre noe mer av det.

 

Huh?? Dere er mye med hverandre, men hatt kun en "date" der dere ble kjent med hverandre. :dontgetit: Har dere hatt date, eller ikke? Og hvis du har vært mye med henne hvor lenge?

 

De to seetningene var veldig uklare. Hva slags person er hun... skjenert?

Lenke til kommentar
Gjest Vil være anonym
Hallo.

Jeg er veldig mye med en jente, som jeg er veldig forelska i. Jeg tror egentlig hun føler det samme. Vi har vært på en "date" en gang, der formålet var å bli bedre kjent. Så tror jeg at begge vi to har lyst til å gjøre noe mer av det.

 

Huh?? Dere er mye med hverandre, men hatt kun en "date" der dere ble kjent med hverandre. :dontgetit: Har dere hatt date, eller ikke? Og hvis du har vært mye med henne hvor lenge?

 

De to seetningene var veldig uklare. Hva slags person er hun... skjenert?

 

Tror ikke hun er sjenert i det hele tatt-.- og det er det som er litt kjipt, om du skjønner?

 

Vi har jo være på date osv, men jeg vil gjerne gjøre det til noe mer. Da er spm: åssen gå fram?

Lenke til kommentar

Spør om hun vil være med ut en gang til. Gjerne face-to-face, men sms går også bra ann. Si at du liker hva du ser (den stningen kan du omformulere litt) og vil gjerne bli bedre kjent. Start med å holde litt hender (der kan du bruke "er du kald?" unnskyldningen) og forsett videre til et lett kyss på kinnet. Få henne med til steder hvor dere er alene (for med mange mennesker rundt kan ting fort bli litt mye) og kan prate om alt mellom himmel og jord, spør henne spørsmål og prøv å kom inn på et tema hun liker, slik at hun begynner å prate av seg selv. Da går det gjerne av seg selv. En ting fører til no annet osv. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...