Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil være kjærester, åssen gå fram?


Gjest Gutt som vil være litt anonym

Anbefalte innlegg

Det enkleste er å spørre eksakt hva hun syns om deg. Be henne være ærlig. Det gjorde en jente med meg, og... det funka jo :p
Det funka på deg ja.. Nå er du gutt og likte henne sannsynligvis fra før også. Jenter er mer kompliserte og om man ikke har opparbeida seg nok attraction så vil det bare skremme henne

 

Si at du liker hva du ser (den stningen kan du omformulere litt) og vil gjerne bli bedre kjent
Neineineineinei!

 

 

Jeg får gi dere "et par" regler, og disse er viktigere enn dem 10 bud

1. Aldri spør hva folk synes om deg

2. Om du blir forelska, ikke fortell om følelsene

3. Berør jenta mye og naturlig

4. Flørt istedenfor å tørrprate, da vil berøringer falle mer naturlig også

5. Vis selvsikkerhet, ikke vær redd for å gjøre noe dumt. Hopp i det

6. Smil! Vær alltid positiv og vis du blir glad for å se henne

7. Når muligheten byr seg, ha sex med henne. Etter det kan du kontrollere mye lettere

8. Ikke vær needy. Du trenger henne ikke, svarer ho f.eks. ikke på en melding så gi faen og ikke send mer

9. Ikke overless ho med komplimenter, gaver, blomster og dikt. Det skremmer

10. Ikke bland ho inn i fremtidsdrømmene dine. Ikke gå inn i et forhold med tankegang om at det skal vare livet ut

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til trådstarter. Her har du nå fått en masse motstridende råd, noe som er et klart tegn på at dette er noe en må finne ut av selv. Det som funker for noen, funker ikke for andre. Ingen mennesker er like, derfor er det ingen like situasjoner heller.

Det er som regel mye motstridende i denne kategorien. Mange prater basert på hva dem tror og høres riktig ut istedenfor erfaring. Derfor jeg prøver å rette opp endel av det skjeve inntrykket som blir gitt.

 

Har selv vært gjennom tiden med "liker du meg?", "jeg liker deg", "jeg kunne gjort alt for å få deg", "får jeg ikke deg så dør jeg", "hvorfor svarer du ikke?=(", sendt dikt, fortalt hvor nydelig folk er, spurt om jeg kan kysse dem, osv.. Gjort alt for mye sånt jeg aldri skulle ha gjort. Felles for alle gangene er at jeg ikke fikk meg noe som helst i løpet av alle dem åra, hverken følelsesmessig eller seksuelt. Etter å ha lært litt og prøvd det ut så går det mye bedre, og det er ikke av tilfeldigheter

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Jeg får gi dere "et par" regler, og disse er viktigere enn dem 10 bud

1. Aldri spør hva folk synes om deg.-------virker ikke alltid smart, men det kommer ann på personen, hos noen er dette normalt.

2. Om du blir forelska, ikke fortell om følelsene------denne er jo bare helt på jordet, hvordan skal du ellers komme noe sted? hvis ikke bare ender du opp med en ny venn. men man kan ikke brase ut med det på første date.

3. Berør jenta mye og naturlig---------naturlig ja, mye nei, da virker du bare klysete.

4. Flørt istedenfor å tørrprate, da vil berøringer falle mer naturlig også------vil du noe mer enn bare å score, så prat

5. Vis selvsikkerhet, ikke vær redd for å gjøre noe dumt. Hopp i det------greit nok, selvsikkerhet er viktig, men tenk litt ihvertfall

6. Smil! Vær alltid positiv og vis du blir glad for å se henne-------helt enig!

7. Når muligheten byr seg, ha sex med henne. Etter det kan du kontrollere mye lettere-------NEI! vis at du respekterer henne og vil ikke begi deg utpå noe, alt blir mer komplisert ved sex.

8. Ikke vær needy. Du trenger henne ikke, svarer ho f.eks. ikke på en melding så gi faen og ikke send mer-------ikke gi opp når d umøter motgang, med den holdningen vil du ikke komme noe sted og følelsene blir vanskelig å tolke etterhvert.

9. Ikke overless ho med komplimenter, gaver, blomster og dikt. Det skremmer------enig i denne og

10. Ikke bland ho inn i fremtidsdrømmene dine. Ikke gå inn i et forhold med tankegang om at det skal vare livet ut-------fremtidstanker er lov, men ikke prat om hvordan brylluppet deres skal være, hvis et forhold skal funke må du ha i tankene at det kan vare lenge

Endret av simster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...